امام جمعه ماهنشان در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان زنجان با اشاره به نیمه فعال بودن شهرک صنعتی ماهنشان گفت: فعال‌سازی شهرک صنعتی ماهنشان در دستور کار دولت قرار گیرد.حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پورامام جمعه ماهنشان با بیان مشکلات اشتغال مردم ماهنشان اظهار کرد: با فعال‌سازی شهرک صنعتی مشکلات اشتغال شهرستان ماهنشان تا حدودی کاهش می‌یابد.
وی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به استان زنجان باید مشکل آب شرب روستاها توجه ویژه انجام شود، افزود: روستاهای ماهنشان با مشکل جدی آب شرب مواجه‌اند و باید توجه جدی به این موضوع انجام شود.
امام جمعه ماهنشان به مشکل جاده‌های شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: جاده‌های شهرستان ماهنشان باید ساماندهی شود.
وی با بیان اینکه نیازهای فرهنگی‌ شهرستان ماهنشان با تاسیس حوزه علمیه زینب کبری و باقرالعلوم باید توجه ویژه شود، تصریح کرد: افتتاح فاز اول مصلی این شهرستان نیز باید در سفر ریاست جمهوری با در اولویت مسئولان استان باشد.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به اینکه افتتاح مصلی شهرستان ماهنشان نیازمند 300 تا 400 میلیون تومان اعتبار است، خاطر نشان کرد: اگر این اعتبار در سفر ریاست جمهوری به مصلی اختصاص داده شود فاز نخست آن تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
وی به حمایت از سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: با ارائه تسهیلات و حمایت‌های تشویقی باید سرمایه‌گذاران را جذب منطقه کرد تا از مشکلات اشتغال کاسته شود.
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه باید ورزش همگانی توسعه یابد، تصریح کرد: ورزش تضمین کننده بخش مهم سلامت جامعه است و باید توسعه یابد.
وی به کوهنوردی 18 مهر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: رهبری با این اقدام بر اهمیت ورزش همگانی تاکید کردند و مایه خرسندی است که سلامتی خود را بدست آوردند.
حجت‌الاسلام زاهدی‌پور با اشاره به مذاکرات هسته‌ای ایران ابراز کرد: اگر این مذاکرات همراه با عزت و حکمت و منزلت باشد نتایج هسته‌ای خود به خود موفقیت آمیز برای ملت ایران می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: تاریخ و سخنان امام راحل و رهبر معظم انقلاب نشان داده است که هر جا عقب‌نشینی و ضعف نشان دادیم نتیجه عکس در پی دارد.
امام جمعه ماهنشان تصریح کرد: اگر با قدرت در مذاکرات پیش برویم نتیجه مذاکرات به نفع ایران می‌شود.