امام جمعه ماهنشان با بی‌اعتبار خواندن سخنرانی نتانیاهو در سازمان ملل گفت: دنیا ارزشی برای سخنرانی نتانیاهو قائل نیست.حجت‌الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور امام جمعه ماهنشان  در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ماهنشان به سخنان ضد ایرانی نتانیاهو در سازمان ملل اشاره و اظهار کرد: سخنان نتانیاهو اعتباری ندارد و این فرد از نظر اعتبار بین‌المللی مشکل دارد.
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی بر پایه دروغ بنا شده است، ابراز کرد: این رژیم 80 درصد سرزمین فلسطینیان را غصب کرده است و در واقع این رژیم هیچ سرزمینی ندارد.
حجت‌الاسلام زاهدی پور در ادامه به مذاکرات ایران با گروه 1+5 اشاره کرد و گفت: تیم مذاکره کننده مواظب باشد در دام آمریکا دچار نشود.
وی با بیان اینکه مذاکره کردن مشکلی ندارد، افزود: اصل مذاکرات مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و تیم مذاکره نیز در سایه خون شهدا باید از حق مردم دفاع کند.
امام جمعه ماهنشان به توهین نخست وزیر انگلیس اشاره و بیان کرد: ما باید شروطی برای مذاکره با انگلیس داشته باشیم و آن هم عذر خواهی کامرون است.
وی در بخشی از سخنان خود به مشکلات شهرستان ماهنشان اشاره کرد و گفت: مشکل اشتغال یکی از مشکلات شهرستان ماهنشان است که باید بر طرف شود.
حجت‌الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: فرعی بودن جاده ماهنشان انگیزه را برای سرمایه گذاری کم کرده است.
خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به منابع اشتغال آفرین برای جوانان افزود: پروژه های بنیادین ونیمه کاره باید تکمیل وپیگیری شود.
حجت الاسلام زاهدی پور به منطقه حفاظت شده شهرستان اشاره کردوعنوان داشت: 45% از اراضی شهرستان ، منطقه حفاظت شده است واین فعالیت های اقتصادی وصنعتی را تحت شعاع قرارمی دهد.
وی به مشکلات آب شرب روستاهای این شهرستان اشاره و ابراز کرد: یکی از مشکلات شهرستان ماهنشان بحث آب شرب و کشاورزی است به طوری که بعضی از روستاها در هر شبانه روز فقط یک ساعت آب شرب دارند.