امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:  انقلاب اسلامی برمدیریت جهادی بوجود امده است.حجت السلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در همایش تبیین شعار سال اظهارکرد: حرکت نظام در ارتباط با فرهنگ وانقلاب ایران اسلامی با اهمیت به مسائل فرهنگی شکل گرفته است.
وی با اشاره به شعارسال از سوی مقام معظم رهبری افزود: شعار سال که مقام معظم رهبری در شروع سال جدید نام گذاری می کنند مختص یک سال نیست بلکه درهمه سالها روی آن مبحث کارشود واینکه حضرت آقا چندسالی است بر اقتصاد تأکید دارند، نشان از اهمیت این موضوع وکارکرد همه مسئولین می باشد که باید بازم هم روی اقتصادمقاومتی کارشود.
امام جمعه ماهنشان  درادامه با اشاره به مسئله فرهنگ خاطرنشان کرد: فرهنگ در نگاه دینی حاکم براقتصاد است ونگاه به اقتصادفرهنگی باید نگاه دینی باشد.
حجت الاسلام زاهدی پور ادامه داد: تدبیر ومدیریت اقتصادی ،خانواده است وبهادادن به ابزار وتجهیزات امروزی باعث یکسری از مشکلات که همان گرانی ، خرید کالای خارجی وبالارفتن انتظارات وعقب افتادن ازدواج جوانان شده وعدم حوصله تربیت وپرورش فرزند هم دیر ازدواج کردن است که خود آسیب های اقتصادی وفرهنگی درجامعه ایجادمی کند .