نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان 15/بهمن/89 به امامت حجت الاسلام و المسلمین موسوی  امام جمعه  موقت شهرستان ماهنشان برگزارشد.
ح
جت الاسلام والمسلمین موسوی امام جمعه موقت شهرستان ماهنشان در خطبه اول نماز، نمازگزاران را دعوت به تقوای الهی­کردند. و افزودن گناه انسان را از کمالات الهی باز می دارد و انسان نمی تواند به درجات الهی راه پیدا کند.
ایشان همچنین در بحث ربا، بدترین کسب­ها­ را کسب ربا دانستند. و در ادامه افزودند مالی که خمس و زکات آن پرداخت نشود مال مخلوط به حرام است.
امام جمعه موقت شهرستان در خطبه دوم نماز به مناسبت های هفته اشاره کردند 15 بهمن شهادت حضرت امام رضا (ع) و همچنین شهادت حضرت امام حسن عسگری (ع) را تسلیت عرض کردند و در ادامه هجرت حضرت رسول اکرم (ص) از مکه به مدینه، را به قضیه مصر ارزیابی کردند و افزودند امریکا و اسرائیل دنبال اهداف شوم خود هستند و خواهان انحراف در مسیر انقلاب مردم مصر می باشند به همین دلیل هوشیاری مردم مصر در مقابل مکرهای امریکا و اسرائیل هوشیار باشند و نگذارند آنها به اهداف خود برسند.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی 19 بهمن را روز نیروى هوایى ارتش جمهورى اسلامى ایران‏ و اعلام همبستگى همافران با انقلاب اسلامى و دیدار تاریخى آنان با حضرت امام خمینى(ره) را عنوان کردند. و در ادامه 21 بهمن را شکسته‏شدن حکومت نظامى به فرمان حضرت امام خمینى(ره) توسط مردم ارزیابی کردند.
ایشان همچنین در پایان از حضور مسئولان،  روحانیون و عموم برادران و خواهران نماز گزار در نماز جمعه تشکر کردند.