نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
خودم و شما خواهران و برادران را به تقوی الهی دعوت می­کنم حضرت علی (ع) در مورد حق می­فرمائید وقتی انسان حق را برای خود سر مشق و راه قراردهد جنت برای او جلوتر از همه چیز می­شود و جهنم هم عذاب کافران است تقوا توشه ای است که انسان مؤمن برای حق و حقیقت اختیار می­کند عدالت الهی را فراموش نکنیم و نعمت های الهی را فراموش نکنیم. حدیث معراج بخاطر این است که ما در راه راست حرکت کنیم پیامبر (ص)می­فرمائید اولاً معراج اگر جسمانی باشد دو شکل وجود داشت یک عنصر اثیری را پاره کردن آسان نبود و فلک التیام پیدا نمی کرد. پیامبر (ص) سوار براق شدند کمی سیر کردند که صدایی شنیدن و خواست فریاد بزند که سکوت کرد جبرئیل نازل شد و بر من گفت نماز بخوان و ندانست که در کجا خواند دوباره سوار براق شد و گذشت کرد دوباره نماز خواندم مکان آن کوه سینا بود کوه طور بود همان جا که خداوند با موسی (ع) در آن کوه با او حرف زد و دوباره سوار براق شد دوباره جبرئیل گفت پیاده شو و نماز بخوان و جبرئیل پرسید فهمیدی کجا نماز خواندی پیامبر (ص) هنوز به آسمانها نرفته بود در جایی که حضرت مریم (س) به دنیا آمد نماز خواندن و دوباره سوار براق شد و به طرف بیت المقدس حرکت کرد و از براق پیاده شد و براق را همان جا بست که پیامبران دیگر مرکب خود را می بستند مرکب آنها با براق فرق داشت آخرین بار پیامبر(ص) بیت المقدس را زیارت کردند بیت المقدس خیلی مهم است اولین قبله مسلمانان است وارد مسجد شد و جبرائیل همراه من وارد شد حضرت ابراهیم و موسی را همان جا دیدم و دیگر پیبامبر را در آنجا بودند و به سوی من آمدند و گرد من جمع شدند آماده نماز شدیم احساس کردیم جبرائیل امام جماعت شود اما جبرائیل از دست من گرفت و به عنوان امام جماعت مرا قرار داد من بر همه امامت کردم این عظمت و بزرگی پیامبر را نشان می­دهد این جا تعارف و تشریفات وجود ندارد نشان بزرگی آن حضرت بود 3 ملائک ظروف آوردند یکی شیر بود یکی آب بود در یکی شراب بود یک لحظه صدایی شنیدم اگر آب بخوری امت تو غرق می­شوند اگر شراب بخوری امت تو از راه راست منحرف می­شوند اگر شیر بخوری امت توهدایت میشوند اولین چیزی که خوردم شیر بود. پیامبر (ص) شیر خوردند امت ایشان و خود ایشان هدایت شدند.

خطبه دوم:
خودم و شما خوهران و برادران و نماز گزاران را به تقوای الهی دعوت می کنم.
زندگی امام رضا(ع) زمینه ساز آشنایی مردم با حکومت ولایی بود
وی ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: زندگی سیاسی و اجتماعی امام رضا(ع) زمینه ساز آشنایی مردم با حکومت ولایی بود.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه ولایت از آن امام رضا (ع) بود، تصریح کرد: امام رضا(ع) به دلیل خدشه دار نشدن ولایت هیچ حکمی مبنی بر ولی شدن امضا نکرد هر چند ولایت حقیقی ازآن وی بود.
وی ابراز کرد: ولایت عهدی امام رضا(ع) زمینه را برای مناظرات علمی، عقیدتی با برخی از دانشمندان مسلمان و غیر مسلمان به وجود آورد.
حجت‌الاسلام زاهدی پور فرارسیدن 17 شهریور ماه سال 57، سالروز شهادت جمعی از مردم ایران به دست ماموران ستم شاهی پهلوی را گرامی داشت.

17 شهریور به تعبیر امام (ره) ایام الله و در آن روز ملت ایران بر دشمنان پیروز شدند و لکه ننگ بر شاه و سلسله پهلوی است و روز مبارزه با بی سوادی است انقلاب ایران اسلامی انقلاب علمی و معرفتی است.

19 شهریور وفات آیت ا... طالقانی امام جمعه تهران می­باشد.

20 شهریور شهادت آیت ا... مدنی دومین شهید محراب که امام جمعه تبریز بودند ایشان خدمت های فراوانی برای نظام انجام دادند.
امام جمعه ماهنشان   ضمن هشدار به غرب در مورد وضع تحریم‌های جدید علیه ایران اظهار کرد: شکست مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 به نفع آمریکا نیست.
حسینعلی زاهدی پور امام جمعه  ماهنشان با اشاره به گذشت 10 ماه از توافقات هسته‌ای ژنو گفت: تحریم جدید آمریکا علیه ایران، مذاکرات هسته‌ای را با شکست مواجه می‌سازد.
وی یازده سپتامبر را بهانه‌ای برای حاکم کردن نظریه خاورمیانه جدید و بزرگ بر مبنای سیاست آمریکا دانست و تصریح کرد: آمریکا با اجرای نقشه شوم یازده سپتامبر و انفجار برج‌های دوقلوی نیویورک خواست هیتلریسم را در جهان ترویج کند.
امام جمعه ماهنشان ابراز کرد: آمریکای جنایتکار با انفجار برج‌های دوقلو خواست زمینه را برای لشگرکشی به عراق و افغانستان فراهم کند.
وی با اشاره به حمایت دولت آمریکا از اقدامات وحشیانه گروهک تروریستی داعش در منطقه خاورمیانه خاطر نشان کرد: امروزه داعش بلای جان آمریکا شده است.
حجت‌الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: دولت آمریکا میلی به تاسیس حکومت شیعی در عراق ندارد و به همین دلیل از تروریست‌های منطقه به ویژه داعش حمایت می‌کند ولی خوشبختانه تا به امروز به هیچ یک از اهداف پلید خود نائل نشده است.
حوزه علمیه خواهران و برادران ماهنشان راه اندازی می‌شوند
وی از راه اندازی حوزه علمیه خواهران و برادران شهرستان ماهنشان خبر داد و افزود: امیدواریم مردم و مسئولان با کمک‌های مالی و معنوی خود سبب افتتاح مراکز فرهنگی، آموزشی و دینی در شهرستان ماهنشان شوند.
امام جمعه ماهنشان بر حمایت جدی دفتر امام جمعه ماهنشان از راه اندازی حوزه علمیه زینب کبری(س) خواهران و امام صادق(ع) برادران شهرستان ماهنشان تاکید کرد و گفت: امیدواریم با همت مسئولان و مردم زمینه رشد و ترقی دینی و فرهنگی در شهرستان ماهنشان را فراهم کنیم
مسئولین محترم که احساس می­شود به روزمرگی مبتلا شدیم صبح بیا و ظهر برو باید پروژه های بنیادین انجام شود سربسته می­گویم باید دنبال ادامه پروژه های صنعتی و کشاورزی پروژه استخر ماهنشان، مسکن مهر خدمات باید ادامه پیدا کند خدمات مهم به لحاظ اقتصادی باید تحقق یابد و شهرستان را متحول کند راه سازی راه ماهنشان راه اصلی آن باید تحقق یابد.
 

                 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


.