نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
خطبه اول: خودم و شما نمازگزاران خواهران و برادران را به تقوای الهی دعوت می­کنم0مصداق بالا و مهم رعایت تقوا عبارت است از معا مله با خداوند مخصوصا جان، جان را با اخلاص تقدیم کند0 خداوند فرمود: من شما را وارد بهشت می­کنم 0بهشت را تقدیم می کنند 0ویژگیهای اساسی شهداء این بود جان را معامله کردند و اعتماد کردند به خداوند0به ما می­گویند ازدواج کن خداوند عنایت می کند خدا بی نیاز می کند اما ما سوء ظن داریم به خداوند حسن ظن نداریم شهداء حسن ظن داشتند به خداوند اعتماد داشتند که جان خود را تقدیم کردند حتی دنبال بهشت نبودند فقط و فقط رضایت خداوند.
 خداوند فرمود بهشت را تقدیم می کنم نه اینکه بهشت را بخرند فقط رضایت خداوند را مد نظر داشتند 0رضایت خداوند عبارت است از زنده ماندن و میهمان خداوند بودن چون خداوند همیشه هست دائم در محضر خداوند هستند و خود را وصل می کنند به خداوند آنهایی که خادم شهداء شدند به جای بالایی می رسند 0امام خامنه ای فرمودند زنده نگه داشتن یاد و نام شهید کمتر از شهادت نیست0جایگاه علما نیز بالاست علما فرهنگ ساز شهداء هستند علما فرهنگ شهداء را در نظام اسلامی و مکتب شهادت را احیاء و ترویج کردند کار شما برای خدمت و قدردانی و احیاء شهداست امام خمینی(ره) اول خطبه ای که فرمودند: در بهشت زهرا(س) است که جهت تقدیر از شهداء و خانواده شهداء می­آید وقتی شهید صیاد شیرازی به شهادت رسید امام خامنه ای بر تابوت ایشان بوسه می زدند عده ای این را درک نکردند خود آقا درک کردند جانبازی و معامله با خداوند را درک کردند من تشکر میکنم از خادمین شهداء مردم را به فیض رساندن از روستاها آمدند جهت تشییع و تدفین تشکر میکنم.
امام صادق(ع)فرمودند: حب شهدا در دل مردم است خداوند محبت و عشق آنها را در دل مردم قرار داده است

خطبه دوم:

خودم و شما نمازگزاران خواهران و برادران را به تقوای الهی دعوت میکنم .
کسانی که بخاطر خدا یک سری حلال ها را هم انجام نمیدهند یک نفر میهمانی میدهد اگر ناهار دعوت نکرداند اگر غذا میهمان را ببرد مرتکب حرام شده است شبهه دارد ایا صاحب خانه راضی است من ببرم یا نه از موضوع شبهه دار باید دوری کرد. یک سریها حرام و حلال را رعایت نمی کنند می گویند خداوند مهربان است خداوند پیامبران را فرستاده قرآن کریم نازل کرده تا حلال و حرام رعایت شود. 
مناسبت ها: اولا ورود شهداء را تبریک عرض می کنم از میهمانان تشکر می کنم.
1شهریور 26ذی القعده روز پزشک و روز بزرگداشت ابوعلی سینا است تبریک عرض می کنم 2شهریور 27ذی القعده آغاز هفته دولت است  خدمت دولت مردان تبریک عرض می­کنم انشاا... منشأ خدمات باشند از زحمات آقای محمدپور فرماندار سابق تشکر می-کنم همچنین تبریک عرض می­کنم به جناب آقای صفری فرماندار جدید ماهنشان با پیروی از ائمه اطهار و مجوعه شورای اداری با کمک این عزیزان انشاا... منشأ خدمات باشند. ماهم کمک خواهیم کرد مردم هم دعا گو هستند به آبادانی شهرستان کمک کنیم .
خدمات 35 ساله بی بدیل است انشاا...برنامه ریزی به نوعی باشد که برنامه های فرهنگی خوبی برگزار شود.
29 شوال 4 شهریور روز کارمند است به کارمندان عزیز تبریک عرض میکنم.

6 شهریور 1 ذی العقده ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) است و آغاز دهه کرامت که تا ولادت آقا امام رضا(ع) است حضرت معصومه (س) از امام جواد (ع) زیارت نامه دارند این عظمت حضرت معصومه (س) را میرساند روز دختر است انشاا... بتوانیم در راه سعادت و رضایت اهل بیت (ع) حرکت کنیم .