نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان 8/بهمن/89 به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول نماز، نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کردند و در ادامه روایتی از امیرالمومنین علی (ع) بیان کردنn. که تقوای خداوند را پیشه کنید و توشه راه خود قرار بدهید.
ایشان همچنین مهمترین شرط برای تقرب به خدا و الهی شدن را داشتن عمل صالح دانستند.
همچنین تقوا را شرط اساسی و سند بندگی ارزیابی کردند. و افزودند تقوا آن است که به واجبات عمل کنیم و در مسیر خداوند حرکت کنیم.
امام جمعه ماهنشان در خطبه دوم نماز به مناسبت های هفته اشاره کردند  و 12 بهمن  روز  وقف که  این هفته را به عنوان هفته وقف نامگذاری شده است. پیامبر اکرم (ص) فرمودند کسی از دنیا برود، عمل او منقطع می­گردد،  مگر از سه چیز 1- صدقه جاریه ای (مانند موقوفات ) 2- علم  3- فرزند صالح در ادامه حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان بازگشت حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی وآغاز دهه مبارک فجر را عنوان کردند و این روز را گرامی داشتند.
ایشان تاکید کردند که انقلاب اسلامی هویت گمشده مردم ایران را احیاء کرد و با حاکمیت ارزش های الهی، عزت و افتخار را به ما هدیه کرد. ثمره این انقلاب بیداری جهان بشریت بود  به گونه ای که امروز گوشه هایی از این بیداری را در تونس، مصر، اوردن و برخی کشورهای اسلامی مشاهده می­کنیم. این انقلاب اثبات کرد که بهترین حکومت ممکن، حکومت دینی مبتنی بر ولایت است.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور همچنین افزودن قدردان این نعمت ها باشیم و دراین  مسیر روز به روز در مسیر تعالی خود وحاکمیت ارزش های الهی تلاش کرده و به ویژه قدردان امام بوده ومطیع رهبری باشیم .
ایشان در پایان با تسلیت رحلت پیامبر گرامی اسلام  (ص) و شهادت امام حسن مجتبی و امام رضا علیهما السلام، از مردم و مسئولان شهرستان خواستند تا   عزاداری های باشکوه را در این ایام برگزار نمایند.