خبرگزاری تسنیم: امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه تاکنون 16 میلیارد ریال برای ساخت پروژه مصلی ماهنشان هزینه شده است، گفت: برای تکمیل ساخت این پروژه 50 میلیارد ریال نیاز است.
حجت الاسلام علی زاهدی پور در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به اینکه تکمیل پروژه مصلی ماهنشان با 60 میلیارد ریال انجام می شود، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 5 هزار و 500 متر مربع در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه در فاز نخست این پروژه، مرحله سفت کاری آن انجام شده است و در مرحله نازک کاری قرار دارد، افزود: عملیات فاز دوم این پروژه آغاز شده است.
امام جمعه ماهنشان با بیان اینکه فاز نخست این پروژه در دهه فجر سال آینده افتتاح می شود، تصریح کرد: این امر نیز در صورت تامین اعتبار امکان پذیر است.
وی با اشاره به اینکه تاکنون 10 میلیارد ریال برای ساخت این مصلی هزینه شده است، بیان کرد: نزدیک به 16 میلیارد ریال کمک های دولتی است و در مجموع بدون تورم 50 میلیارد ریال دیگر نیز برای ساخت و تکمل این پروژه نیاز است.
زاهدی پور با بیان اینکه در فاز نخست این پروژه سفت کاری آن انجام شده است، گفت: در حال حاضر نازک کاری این فاز  نیز آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه این پروژه از چهار فاز تشکیل شده است، خاطر نشان کرد: فاز نخست شامل ورودی ها، مناره ها و صحن اصلی مسجد، سرویس و خدمات و بخش فرهنگی، اداری و محوطه سازی در فازهای بعدی ساخته می شود.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به اینکه این پروژه هزینه زیادی دارد و نیازمند کمک خیرین است، افزود: افراد خیر می توانند برای شرکت در ساخت این پروژه با شماره 3223444-0242 تماس بگیرند.

http://www.news360.ir/Services/Fullstory/PrintVersion/?nwid=4421021