به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان ماهنشان مدیران و معلمان آموزش و پرورش شهرستان به مناسبت دهه فجر  با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند./.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه ماه نشان در این دیدار ضمن تشریح موضوع فرهنگ و اهمیت آن و با اشاره به اینکه مشکل گذشته ما فرهنگ بوده است گفت: دیدن صرفاً نکات مثبت و قوت عیب دارد اما بدترین حالت و عیب بیشتر دیدن و پرداختن به نقاط منفی و ضعف فرهنگ یک جامعه است.
ایشان با اشاره به دیدگاه فیلسوف و فرهنگ شناس برجسته  هگل در خصوص ظرفیت بسیار بالای فرهنگ تشیع نسبت به سایر فرهنگ ها گفت: ما شیعیان در نظریه پردازی و نظریه سازی ضعف داریم و متأسفانه در امورات دینی و اعتقادی نسبت به سایر امورات زندگی همه خود را کارشناس و مطلع محسوب می کنیم و بیشتر در مرحله تعبد سیر می کنیم تا مرحله تدین.
امام جمعه ماه نشان با ذکر این نکته که نظام اسلامی در نگاه مجموعه ای روبه حرکت و پیشرفت است گفت: دشمنی دشمنان با نظام اسلامی تمام شدنی نیست هرچند بعضاً کم و زیاد می شود و افت و خیز دارد. دشمنان با اسلامی که اسلام واقعی نیست کاری ندارند بلکه با استمرار و تضمین کننده اسلام واقعی که همان ولایت و امامت است مشکلی دارند و ایجاد اختلاف و حمایت از گروه های تکفیری و وهابیت در تضعیف اعتقادات و به حاشیه راندن و حتی حذف موضوع امامت و مهدویت هستند.
عضو شوراری آموزش و پرورش ماه نشان در ادامه به شأن نزول سوره کوثر پرداخته و گفت: هدف از نزول این سوره استمرار همیشگی فلسفه هدایت نبوت بود ،  نه صرفاً نسل پیامبر(ص) و این استمرار با موضوع ولایت و امامت استمرار می یابد.
وی در تبیین این موضوع با ذکر احادیثی در شأن مقام امامت و ولایت به خصوص اینکه حضرت پیامبر(ص) می فرمایند: هر کسی امام زمان خود را نشناسد و درک نکند و بمیرد جاهل از دنیا رفته است و یا امام حسین (ع) می فرمایند خداشناسی یعنی امام شناسی و هر کسی امام خود را نشناسد خدایش را نشناخته است افزود: وظیفه سنگین و نگاه شیعیان باید نگاه تدافعی باشد نه نگاه انفعالی و همین که نبوت را پذیرفتیم به استمرار آن یعنی امامت و ولایت نیاز بیشتری داریم.
وی در پایان این نشست ضمن توصیه و هوشیاری فرهنگیان در خصوص توطئه دشمنان دین اسلام راه کارهایی در خصوص لزوم و چگونگی استمرار فلسفه هدایت نبوت و امامت و ولایت را طرح نمودند.