خطبه های نماز جمعه شهرستان ماهنشان مورخه 10/10/89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزارشد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول نماز نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کردند و در این راستا به دو مورد از نام های روز قیامت یعنی خافضه و رافعه بودن آن اشاره کرد و با استناد به سخنان مفسرانان خافضه را به معنای کوچک کردن وخار کردن معنا کرده و مقصود از آن را در این دانسته که در روز قیامت بسیار از افراد در این دنیا از منزلت برخودار بودند و خار و ذلیل می شوند این در حالی است که براساس رافعه بودن روز قیامت بسیار از افراد مومن که در دنیا از مقام و منزلت برخودار نبودن در روز قیامت به جایگاه والا دست می یابند.
امام جمعه ماهنشان در خطبه دوم نماز جمعه به مناسبت های هفته اشاره کردند. و دهم دی ماه شهادت حضرت زین العابدین (ع) را تسلیت گفتند و همچنین ایشان 16 دی ماه شهادت حماسى شهداى هویزه روز شهداى دانشجو را تسلیت گفتند و افزودن راه شهدا را محکم و استوار ادامه خواهیم داد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور همچنین به طرح هدفمند کردن یارانه ها اشاره کردند و افزودند اگر بخواهیم به ده پیشرفت و عدالت حرکت کنیم لازم اش این است که یارانه ها هدفمند شده و منابع کشور به صورت عادلانه توزیع شود. و درعین حال لازم است شیب آزاد سازی قیمت ها براساس قانون در مدت پنج سال صورت گیرد؛ تا به اقشارکم در آمد وآسیب پذیر فشار اقتصادی کمتری را احساس کنند.
ایشان در پایان با انتقاد از روند موجود در صدا وسیما در ارتباط با تمسکر زبانها و لهجه ها با استناد به فتوای رهبر معظم انقلاب مبنی بر حرمت این عمل از مسئولان صدا وسیما خواست زبانها و لهجه های مختلف را به عنوان یک نقطه قوت دیده و در حفظ آنها تلاش نمایند./.