خطبه های نماز جمعه شهرستان ماهنشان مورخه 21/8/89 به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه اول نماز جمعه ضمن دعوت مردم به تقوای الهی، تقوا را هنری والا و انسان با تقوا را انسانی هنرمند معرفی کردند که می تواند با هنر ارتباطی خود خالق خود ارتباط عمیق و سازنده برقرار نماید.
امام جمعه ماهنشان در ادامه با اشاره به شهادت امام محمد باقر(ع) و تسلیت این مناسبت ،تمسک به سیره اهل بیت و امام شناسی از مهمترین راهکارهای رسیدن به تقوا ذکر کردند.
امام جمعه ماهنشان با اشاره به هفته کتابخوانی ، کتاب شناسی را مهمترین دغه دغه جامعه ذکر کرده و ارزیابی کتاب به عنوان پژوهش دهنده ذهن انسان، جوانان را به انتخاب کتاب های سالم توصیه کردند.
ایشان در ادامه یاد آیت الله طباطبایی، مفسر  بزرگ قرآن گرامی داشتند.
ح
جت الاسلام والمسلمین زاهدی پور با اشاره به تصویب اجرای فولاد ماهنشان و مزیت های آن از جمله رفع بیکاری در منطقه از کسانی که در این زمینه سنگ اندازی می کنند، درخواست کرده با دولت و مسئولان همکاری صمیمانه در این زمینه را داشته باشند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به کنترل قیمت از سوی مسئولان را متذکر شدند و در ادامه همکاری مردم را کور کننده چشم امید دشمنان تلقی کردند.