نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان مورخه 14/8/89  به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان برگزار شد.
خطیب نماز جمعه شهرستان ضمن تاکید بر تقوا الهی، از حضور پر شکوه جوانان و دانشگاهیان ، دانش آموزان در راهپیمایی روز 13 آبان در این شهرستان تقدیر و تشکر کرد و حضور در صحنه های اجتماعی - سیاسی را لازمه بصیرت و هوشیاری نسل جدید در مقابل توطئه بیگانگان عنوان کردند. ایشان این راهپیمایی را مظهر عزت هرچه بیشتر جمهوری اسلامی و ذلت هرچه تمام تر آمریکا و استکبار جهانی تلقی کردند.

خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به 13 آبان روز فرهنگ عمومی ،  مولفه مهم فرهنگ جامعه اسلامی ایران را دینی بودن آن دانسته و بر ترویج شاخص هایی مانند حجاب ،عفاف، نماز و از سوی نهادهای فرهنگی در جامعه اسلامی تاکید کردند. ایشان یکی از مهمترین آسیب های فرهنگ عمومی جامعه را تاکید بر فرهنگ و مکتب ایرانی به جای فرهنگ اسلامی ارزیابی کردند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) جوانان را به الگوگیری از سیره معصومین (ع) به ویژه در ارتباط با ازدواج دعوت کردند.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور ضمن اشاره به انحلال دانشگاه علوم پزشکی انحلال این دانشگاه بدون مشورت با مجلس را نادرست تلقی کرده و تاکید کردندکه احساسات مادرانه نباید در تصمیم گیری های مهم کشوری دخالت داد شود.
امام جمعه شهرستان همچنین شهادت امام محمد تقی (ع) را تسلیت گفت و بر پاسداشت چنین مناسبت های تاکید کردند.
ایشان در پایان نمایندگان مجلس را بر حضور منظم در جلسات مجلس دعوت کرده وغبیبت های مرسوم در مجلس را دور از ادب و شأن یک نماینده مجلس در جمهوری اسلامی ارزیابی کردند.