خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان مورخه 7/8/89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
خطیب نماز جمعه شهرستان ضمن تاکید بر تقوا الهی، ایمان همراه با عمل را اساسی ترین نشانه تقوا دانسته و با اشاره به روایتی از پیامبر که می فرمایند کسانی که بر ایمان بدون عمل معتقدند از سوی پیامبران لعنت می شوند، بر اهمیت عمل تاکید کردند.
ایشان ایمان بدون عمل را مصداق اباحی گری دانسته و این اعتقاد را ریشه بسیار از مشکلات و آسیب های اجتماعی قلمداد کردند.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور در خطبه دوم با اشاره به مناسبت های هفته، هفته بسیج را گرامی داشته و بسیج را منشاءحیات و توفیق برای جامعه اسلامی ارزیابی کرده و یکی از مهمترین آسیب های بسیج را جدایی از روحانیت و مسجد ارزیابی نموداند. ایشان در ادامه یاد شهید محراب ایت ا... قاضی طباطبایی را گرامی داشته و خون علمای شهید را بیمه کننده انقلاب و نظام دانستند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در ادامه تاکید کردند سیزده آبان روز غلبه نور بر تاریکی ها بوده و درس مهم آن ادامه استکبار ستیزی می باشد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور در ادامه ولایت و رهبری از بزرگترین نعمت دانسته و فرمودند یکی از مهمترین پیام های سفر رهبری به قم تاکید برجایگاه حساس روحانیت وحوزه علمیه بوده و تا زمانی که مردم پشت سر روحانیت حرکت می کنند تمامی خطرها خنثی خواهد شد.