http://www3.irna.ir/fa/NewsPrint.aspx?ID=247455

حجت الاسلام حسینعلی زاهدی پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه اقتدار نیروهای امنیتی و اطلاعاتی مبتنی بر ولایت مداری وامانت داری است، افزود: اعتقاد، ایمان ملت ایران و هم چنین اقتداراقتدار نیروهای امنیتی واطلاعاتی نظام اسلامی بی بدیل بوده و در سطح جهانی تأثیر فراوانی دارد.

وی اظهار کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی کشور در سایه ایمان به خدا موفق شدند عاملان ترور دانشمندان هسته ای کشور ایران را دستگیر کنند.

امام جمعه ماهنشان گفت: برخی کشورهای ابرقدرت هسته ای قصد دارند به روشهای مختلف از قبیل تروریستی با ایران وارد جنگ شوند ولی این افکار آنها توهمی بیش نیست و ملت ایران نسبت به همه توطئه های دشمنان آگاهند.

حجت الاسلام زاهدی پورتصریح کرد: ملت ایران اسلامی با تمام قوای خود و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب لحظه ای از آرمانهای والا و خط مشی کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی عقب نشینی نکرده و در پرتو ولایت فقیه در برابر کشورهای غرب و سردمدارانش ایستاده و در مسیر پیشرفت دانش فناوری هسته ای مصمم هستند.

وی با اشاره به اینکه فناوری هسته ای ارتباط تنگاتنگی با فناوری نانو دارد، پیشرفت دانشمندان ایران در علم فناوری هسته ای کشور را یادآور شد و گفت: در حال حاضر خاکریز دفاع از میهن اسلامی، داشتن فناوری هسته ای و تکنولوژی است و این امر مانع از نفوذ دشمنان می شود.

امام جمعه ماهنشان اظهار داشت: برخورداری از فناوری هسته ای بومی از مهم ترین معیارهای قدرت هر کشور از لحاظ علمی و سیاسی است و دشمنان در برابر پیشرفت کشور ایران در زمینه اقتدار جهانی(علم فناوری هسته ای) وارد عمل می شوند.

حجت الاسلام زاهدی پوراظهار با قدردانی از تلاش های وزارت اطلاعات کشور ایران در دستگیری عوامل ترور دانشمندان هسته ای ایران، این موفقیت آنها را اقدامی منسجم و برنامه ریزی شده جدی دانست و گفت: دستگیری عاملان ترور دانشمندان هسته ای کشور باعث شادی و خوشحالی ملت ایران اسلامی شد.

وی نقش مهم نیروهای امنیتی واطلاعاتی نظام مقدس جمهوری اسلامی در تأمین امنیت کشور و مقابله با تروریست و تمامی عوامل تروریستی را یادآور شد و اظهار کرد: بار دیگر سربازان گمنام امام زمان(عج) در دستگیری این عوامل وظیفه خود را به نحو احسن انجام دادند.

امام جمعه ماهنشان بر مجازات جدی عوامل ترور دانشمندان هسته ای کشور تأکید کرد و گفت: مسوولان مربوطه با مجازات این عوامل باید تلاش کنند که استکبار جهانی و رژیم صهیونیست و مزدورانشان از آن درس عبرت بگیرند.

حجت الاسلام زاهدی پور تصریح کرد: وجود نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در برقراری امنیت در مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی از افتخارات ارزشمند کشور ایران است.

وی از دانشمندان هسته ای ایران به عنوان رزمندگان فناوری نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد و اضافه کرد: ضربه زدن به این نظام و مقابله با آن از اهداف عمده دشمنان در ترور دانشمندان هسته ای کشور ایران می باشد.