شهرستان ماهنشان سرزمین گنج های پنهان است

زنجان- امام جمعه ماهنشان، با اشاره به استعدادهای بالقوه موجود در این شهرستان، گفت: این شهرستان بعنوان سرزمین گنج های پنهان است.

حجت الاسلام"  زاهدی پور"، در جمع مردم و مسوولین دستگاه های اجرایی شهرستان ماهنشان که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در مسجد ولیعصر (عج) ماهنشان برگزار شد، افزود: مسوولین باید تلاش کنند که در مسیر شناسایی استعدادهای موجود در شهرستان و توسعه این منطقه گام بردارند.
وی، اظهار کرد: ‌از 60 نشریه استان زنجان در سال 1384 نشریه شهرستان ماهنشان با عنوان سرزمین گنج های پنهان نشریه برتر استان زنجان انتخاب شد.
امام جمعه ماهنشان، بر توسعه و آبادانی این شهرستان به ویژه در بخش کشاورزی تأکید کرد و از مسوولین دستگاه های اجرایی مربوطه استان و شهرستان خواست که پیگیری و بررسی مشکلات و توسعه این منطقه را مورد توجه جدی خود قرار دهند.
حجت الاسلام زاهدی پور، مردم شهرستان ماهنشان را مردی ولایی، م‍‍ؤمن و نجیب دانست و گفت: مردم این شهرستان با حضور چشمگیر خود در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی وغیره عشق و علاقه خود را به ولایت فقیه ابراز کردند.
وی، از تلاش های شبانه روزی مسوولین ادارات شهرستان ماهنشان در راستای خدمت بی منت به مردم این منطقه و هم چنین زحمات نیروهای نظامی و انتظامی در برقراری امنیت در شهرستان قدردانی کرد.
امام جمعه ماهنشان، با تأکید بر اتحاد مردم و مسوولین این شهرستان در جهت توسعه و آبادانی منطقه امیدوار شد که در آینده نزدیک با وحدت و همدلی مردم و مسوولین شاهد شکوفایی بیشتر این شهرستان باشیم.

شهرستان ماهنشان سرزمین گنج های پنهان است