نماز جمعه این هفته 5 شهریور ماه 89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه اول بعد از  دعوت مردم به تقوای الهی به اهمیت شب قدر و آیات و روایتی مرتبط با این ماه و نقش آن در کسب تقوای الهی مطرح کردند.ایشان به نزول قرآن کریم بصورت یکپارچه در شب قدر و همچنین نزول تدریجی در طی بیست سه سال رسالت پیامبر اکرم (ص) اشاره کردند و نکات ظریف و دقیقی در مورد شب قدر و نزول ملائکه الهی و تقدیر مقررات عالم ارائه کردند.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه دوم نماز جمعه به مناسبت های هفته،در ابتدا هفته دولت را به دولتمردان تبریک گفتند. ایشان در ادامه از نیروی انتظامی و از قوه قضایی خواستند با کسانی که در ملأ عام عمومی روزه خواری می کنند برخورد جدی انجام دهند .

امام جمعه شهرستان در ادامه با اشاره به تصویب فوریت طرح افزایش تعطیلات عید فطر به سه روز این مصوبه را مغایر با مصالح نظام ارزیابی کردند.همچنین با حمایت از لایحه حمایت از خانواده از افراد و جریان هایی که سعی در سنگ اندازی در مسیر این لایحه هستند انتقاد کرده و آن ها را توصیه بر تسلیم در برابر دستورات خداوند نمودند.
در پایان،خطیب نماز جمعه ماهنشان با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی برتاکید و کمک رسانی به سیل زده گان مردم پاکستان از مردم خواستند با حضور پر شور خود در پایگاهای کمیته امداد وهلال احمر شهرستان جهت یاری نمودن به افراد سیل زده دریغ نکنند.