‍ بسیاری از ناکامی‌های امروز نتیجه اعتماد به غرب است


?امام جمعه #خرم‌دره گفت: بسیاری از ناکامی‌ها و شکست‌های امروز نتیجه اعتماد به غرب و آمریکای جنایتکار است.


?به گزارش خبرگزاری #فارس از زنجان حجت‌الاسلام حسین علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه خرم‌دره ضمن دعوت به تقوای الهی، با اشاره به #روز_خانواده اظهار داشت: #خانواده مهم‌ترین کانون و بنیان اجتماعی است که می‌تواند منشأ اصلی رشد و #پیشرفت_جامعه باشد.

?وی افزود: #مباهله_پیامبر_اکرم (ص) با مشارکت دادن #خانواده، نشان از جایگاه مهم خانواده در #نظام_اجتماعی_اسلام دارد.

?خطیب نماز جمعه #خرم‌دره با اشاره به تأکید #رهبر_معظم_انقلاب در آخرین دیدار با #دولت_دوازدهم، مبنی بر عدم اعتماد به غرب، درس و عبرت بزرگی برای دولت‌های آینده است، تصریح کرد: چرا که #امید به دشمنان، به ویژه غرب و آمریکا مایه ناامیدی و هدر رفت توانایی یک کشور است که امیدواریم #دولت_سیزدهم این درس را به صورت عملی پیگیری کند.

?وی تاکید کرد: بسیاری از ناکامی‌ها و شکست‌های امروز نتیجه #اعتماد به غرب و آمریکای جنایتکار است.

?زاهدی پور اذعان داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند هدف آمریکا از احیای #برجام، نه خدمت به مردم ایران که بلکه زمینه‌سازی برای اعمال محدودیت‌های بیشتر است.

?وی خاطر نشان کرد: آمریکا و هم پیمانان اروپایی‌اش در حالی دم از #مذاکره و احیای #برجام می‌زنند که حاضر به لغو دستور اجرایی #تحریم تسلیحات متعارف نشدند که این مسئله کاملاً با قطعنامه‌ 2231 شورای امنیت و #برجام در تناقض آشکار بوده و مغایر با ادعای آمریکا به برگشت تعهدات برجامی است.

?امام جمعه #خرم‌دره ادامه داد: طرف‌های #برجام حاضر به ارائه تضمین‌های لازم برای عملیاتی سازی توافق #احیای_برجام و همچنین #مذاکره در مورد خسارت‌های وارده از قِبَل خروج یک طرفه آمریکا از برجام نشدند.

??آدرس سایت: http://www.majomea.parsiblog.com

https://majomea.blogsky.com/
??آدرس اینستاگرام:
https://www.instagram.com/zahedipoor_by_admin
??کانال تلگرام قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipooremamjome
??کانال ایتا قرارگاه فرهنگی شهرستان خرمدره:
@zahedipoor