بسیاری از #مشکلات کشور ریشه در #غربگرایی برخی مسئولان در عرصه سیاستگزاری دارد.


امام جمعه #خرمدره با اشاره به جایگاه بی‌بدیل #فرهنگی، #سیاسی و #اجتماعی #نماز_جمعه گفت: تریبون نماز جمعه به عنوان #قرارگاه_فرهنگی هر منطقه، اصلی‌ترین نقش را در تبیین و معرفی مؤلفه‌ها و شاخص‌های فرهنگی دارد و باید سرمایه‌گذاری‌های لازم در این زمینه صورت گیرد.
 
 وی ادامه داد: این در حالی است که هیچ نهاد فرهنگی به این اندازه مورد بی‌مهری برخی مسئولان قرار نگرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور با تبیین #جایگاه_ولایت و رابطه آن با #رسالت گفت: #غدیر و #ولایتمداری، پیش شرط اساسی جهانی بودن #اسلام بوده و بر این اساس کمال دین به #ولایت و #امامت است.

فرمانده قرارگاه فرهنگی #خرمدره با اشاره به اولویت‌های #دولت‌ جدید گفت: #دولت_جدید باید با رویکرد #مقاومتی به #اقتصاد و ارتقای #معیشت_مردم نگاه کند و اولویت اصلی دولت جدید باشد و پیاده‌سازی #اقتصاد_مقاومتی جز با ارائه پیوست فرهنگی امکان‌پذیر نیست.

وی در ادامه گفت: مردم به ویژه #جوانان و مسئولان باید بدانند که هر گونه پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی و حتی آزادی بدون حاکمیت #عدالت امکان‌پذیر نیست.
 
 امام جمعه خرمدره با اشاره به #مشکلات_آبرسانی #خوزستان گفت: بسیاری از مشکلات کشور، ریشه در غربگرایی برخی مسئولان در عرصه سیاستگزاری دارد.

وی در ادامه با اشاره به #اعتراضات_مردم #خوزستان افزود: مردم خوزستان پاره تن ایران هستند و کسانی که به بهانه خوزستان، بر طبل تجزیه طلبی کوبیدند، بلندگو و ابزار دشمن بوده و گرگ‌هایی هستند که لباس میش پوشیده‌اند.