#کشاورزان اجازه ندهند #منافع_کشور فدای منافع دلالان شود


?امام جمعه #خرم‌دره با اشاره به #خشکسالی و پیامدهای مترتب با آن و کاهش محصول استراتژیک #گندم گفت: کشاورزان گندم‌کار با #بصیرت خود اجازه نخواهند داد که #منافع بلند مدت #کشور فدای منافع نامشروع دلالان و یا قاچاقچیان باشد.


?به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام حسین علی #زاهدی_پور امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه #خرم‌دره ضمن دعوت مردم و خود به #تقوا با اشاره به تعبیر حماسی از #انتخابات توسط #رهبر_معظم انقلاب اظهار داشت: حماسه‌ نامیدن انتخابات 28 مرداد 1400 نشان از درک عمیق سیاسی رهبر معظم انقلاب است.


?وی افزود: #انتخابات ایران از چند سو حماسه است چرا که دشمن تلاش خود را برای عدم شرکت مردم در #انتخابات انجام داد در حالی که میزان #مشارکت بیش از دو برابر پیش‌بینی مردم بود.


?خطیب نماز جمعه #خرم‌دره ادامه داد: از طرف دیگر با توجه به وضعیت سخت #اقتصادی به اضافه کنار کشیدن برخی جناح‌های سیاسی از انتخابات، این میزان از #مشارکت در نوع خود یک حماسه مثال‌زدنی است.


?وی یاد آور شد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب #عدم_مشارکت برخی‌ها در انتخابات نه به دلیل قهر با نظام که بلکه به دلیل نداشتن کاندیدای مورد نظر در میان کاندیداها بوده است.


?زاهدی پور با اشاره به اینکه فضای صمیمی و منطقی بعد از #انتخابات نیز، این انتخابات را به یک حماسه تبدیل کرد، افزود: نقش زئیس جمهور منتخب در ایجاد جو صفا و صمیمیت بعد از #انتخابات حقیقیتاً ستودنی است.


?امام جمعه #خرم‌دره در بخش دیگری از سخنان خودبا بیان اینکه اقدام #سربازان_گمنام در رصد و متلاشی ساختن گروهی که در #شورا یا #شهرداری به تخریب و غارت چند صد میلیاردی بیت‌المال می‌پرداختند، قابل تحسین است، تصریح کرد: مردم شهرستان #خرم‌دره قدردان این زحمات و همکاری‌ #مجموعه_قضائی شهرستان در این زمینه هستند.


?زاهدی پور همچنین با اشاره به #خشکسالی و پیامدهای مترتب با آن و کاهش محصول استراتژیک گندم، افزود: #کشاورزان_گندم‌کار با #بصیرت خود اجازه نخواهند داد که منافع بلند مدت کشور فدای منافع نامشروع دلالان و یا قاچاقچیان باشد.


?وی با بیان اینکه هم‌زمانی بهره‌برداری از #واکسن_ایرانی_برکت با انتخابات و تزریق و تشویق آن توسط رهبر معظم انقلاب، کام مردم را شیرین‌تر کرد گفت: حضور #ایران در باشگاه تولید #واکسن در کنار معدود کشورهای توسعه یافته دنیا، (حدود شش کشور)، از ثمرات انقلاب اسلامی است که همانند دیگر صفحات افتخارآفرین #نظام_اسلامی، موجب امیدواری هر چه بیشتر مردم ایران و آزادیخواهان عالم و ناامیدی هر چه بیشتر بدخواهان ایران اسلامی به ویژه آمریکا شد.


? خطیب نماز جمعه #خرم‌دره با اشاره به اینکه نقش رهبری انقلاب و نظام اسلامی در ارتباط با پیشرفت‌ها و حماسه‌های سیاسی، #اجتماعی و #اقتصادی و #فرهنگی نقشی بی‌بدیل است، تصریح کرد:  حمله و هجمه روزافزون دشمنان به رهبری و هدف قرار دادن #ولایت_مطلقه_فقیه به همین دلیل است.


?وی در ادامه با اشاره به سوابق آقای #اژه‌ای در برخورد جدی با #مفاسد_اقتصادی و ورود به پرونده‌های مهم #اقتصادی، افزود: انتخابات آقای اژه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان رئیس جدید #قوه_قضائیه، در کنار افتخار آمیزخواندن اقدامات آقای #رئیسی و مطالبه ادامه آن، بسیار به جا و شایسته بود.

 
?وی رژه #نیروهای_حشدالشعبى را نماد قدرتمند استکبارستیزی و آمریکا ستیزی در #عراق در سالگرد فتواى مرجعیت و تشکیل #بسیج_مردمى_عراق‌، رگه‌هایی از #صدور_انقلاب اسلامی ایران در منطقه و به چالش کشیدن قدرت پوشالی و موهوم آمریکا در #غرب_آسیا خواند و افزود: عظمت این نیرو زمانی جایگاه ایران و انقلاب اسلامی ایران را پدیدار می‌سازد که این نیرو را یادگار تدابیر انقلابی حضرت سردار دل‌ها، #سپهبد_شهید_حاج_قاسم_سلیمانی بدانیم.


?زاهدی پور اذعان داشت: انجام این رژه در اردوگاه اشرف به عنوان #مقر_منافقان کوردل و تکرار این رژه‌ها به عنوان مظهر اقتدار جبهه #مقاومت در #لبنان، #فلسطین و #انصار_الله و امثال آن، نشانه‌های معناداری از تحقق آرزوی #اهل_بیت_عصمت_و_طهارت علیهم السلام و تأمین مقدماتی از #ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.


?وی خاطر نشان کرد: وضعیت اسف‌بار سیاسی #افغانستان تجربه تلخی است از اعتماد به استعمارگران به ویژه آمریکا برای غربگرایانی که #پیشرفت و آبادانی را در وابستگی و کرنش در برابر آمریکا می‌دانند