#قوه_قضائیه اصلی‌ترین نگهبان و #ناظر_عدالت است

?امام جمعه #خرمدره با اشاره به اینکه #عدل باید به #فرهنگ_عمومی تبدیل شود، گفت: قوه قضائیه اصلی‌ترین نگهبان و ناظر عدالت است.

?به گزرش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام حسین علی #زاهدی_پور ظهر امروز در خطبه‌های #نماز_جمعه خرمدره با اشاره به سالروز تشکیل #سازمان_تبلیغات_اسلامی اظهار کرد: #علما و #مبلغان_دین مرزبانان دین و عقیده و مروجان #فرهنگ_ناب_ایرانی_اسلامی هستند.


?امام جمعه خرمدره با اشاره به اینکه #عدل باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود، افزود: قوه قضائیه اصلی‌ترین نگهبان و ناظر عدالت است.

 
?وی با بیان اینکه #شهید_بهشتی #مظهر_عدالت ساختاری بود، ادامه داد: #امام_راحل فرمودند (شهید بهشتی) مثل یک ملت بود و این یک تعبیر قرآنی است که در #قرآن درباره #حضرت_ابراهیم گفته شده است.

 
?زاهدی پور با بیان اینکه اگر مردم احساس کنند کسی به دنبال #اجرای_عدالت است، اقبال نشان می‌دهند، تصریح کرد: رأی به آیت‌الله #رئیسی به دلیل کارنامه عدالتخواهی و درک درد محرومان است.

 
?خطیب جمعه خرمدره با اشاره به اینکه امیدواریم #دولت_سیزدهم تا پایان کار خود، عدالتخواهی را سرلوحه کار خود قرار داده و در این زمینه سربلند باشد، تصریح کرد: امیدواریم #دولت در راستای #خدمت به مردم گام بردارد.


?وی به برگزاری #انتخابات 28 خرداد اشاره کرد و افزود: انتخابات 28 خرداد،‌ تکرار #جنگ_احزاب و صف‌آرایی #جبهه_حق در برابر #جبهه_باطل بود که جبهه حق «ملت ایران» پیروز این #میدان بود.


?زاهدی پور به تلاش دشمنان برای جلوگیری از حضور مردم در #انتخابات و پایین آوردن #مشارکت_مردمی، افزود: سلاح اصلی جبهه استکبار در #انتخابات، بی‌تدبیری برخی مسؤولان و سلاح اصلی مردم، ایمان به اصل نظام و #ولایت بود.

 
?امام جمعه #خرمدره با بیان اینکه مردم در حالی در #انتخابات شرکت کردند که از عملکرد برخی مسؤولان به شدت ناراضی بودند، گفت: انتخابات 28 مرداد مسؤولیت دولت بعدی را سنگین‌تر می‌کند و قدردانی از مردم خدمت هر چه بیشتر به مردم است.