برگزاری جلسه #ستاد_نماز_جمعه با حضور اعضای ستاد به ریاست حجت الاسلام و المسلمین #زاهدی_پور امام جمعه #خرمدره در حسینیه ی امام خمینی (ره) در تاریخ 1400/2/20

?حجت الاسلام زاهدی پور ضمن آرزوی قبولی #طاعات_و_عبادات و تشکر از حضور اعضای ستاد گفت: برگزاری مراسمات #شب_های_قدر به نحو احسن و با رعایت تمامی #دستورالعمل_های_بهداشتی از طرف روزه داران جای تقدیر و تشکر دارد و برگزاری بدین صورت نشان از این دارد که #متدینین همیشه پیرو دستورالعمل ها بوده اند.

?امام جمعه خرمدره با اشاره به زحمات #مدافعان_سلامت گفت: مدافعان سلامت در متن مبارزه با #کرونا هستند، از این جهت باید قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

?وی در ادامه با اشاره به آمار #کرونا در سطح شهرستان گفت: درخواستی که از مسئولان داریم این است که در #اعلام_آمار سلیقه ای عمل نکنند و همچنین انتظاری که از شبکه بهداشت میرود این است که طریقه ی صحیح #رعایت دستورالعمل های بهداشتی #آموزش داده شود، که این کار با تهیه ی کلیپ های کوتاه #آموزشی قابل اجرا می باشد.

?حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به نزدیکی #عید_سعید_فطر و برگزاری #نماز_عید گفت: با عنایت خداوند و با همکاری مسئولان و مردم متدین ان شاالله نماز عید را با شکوه برگزار میکنیم که حتما با رعایت دستورالعمل های بهداشتی خواهد بود.

?در پایان جلسه اعضای ستاد پیشنهاداتی جهت رعایت پروتکل ها ارائه دادند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

?#گند_زدایی مکان نماز عید

?به همراه داشتن مهر و سجاده ی شخصی توسط نمازگزاران

?#رعایت_فاصله_اجتماعی

?عدم توزیع مواد غذایی به عنوان #نذورات

?برگزاری مراسم در زمان محدود

?تامین #امنیت نمازگزاران توسط نیروی انتظامی