جلسه #ستاد_عتبات_عالیات شهرستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور امام جمعه خرمدره مسئول عتبات عالیات شهرستان آقای طاهری و رئیس اداره تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام ملکی و با حضور اعضای فعال در روستا ها در حسینیه امام خمینی(ره) برگزار شد.
 
امام جمعه شهرستان خرمدره در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم گویی به حاضران در جلسه گفت: خدمت به #عتبات_عالیات و کار کردن در راه اهل بیت علیهم السلام #عشق می خواهد و هر کس که عاشق نیست نمی تواند در این را قدم بگذارد و کار کند.
ایشان در ادامه گفت: باید مواظب بود معامله ای که با اهل بیت علیهم السلام می کنیم با چیز دیگر مخلوط نکنیم،همان گونه که اگر در معامله ای مقداری حرام مخلوط شود کل معامله حرام می شود، عشق هم این گونه است باید خالص باشد خصوصاً عشق به #امام_حسین(علیه السلام) نباید ریا داشته باشد، کسی که #عشق_خدمت در این راه را دارد لازم نیست خود را به دیگران #اثبات کند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: گاها عده ای می گویند چرا پولها را جمع می کنید و در عراق هزینه می کنید! باید گفت ما و همه چیز ما فدایی امام حسین((یرون المال مال الله ))ما چه کاره هستیم در مقابل امام حسین علیه السلام هر کس نمی تواند کار برای اهل بیت علیهم السلام را درک کند، درک کار عاشقانه سخت است  .
ایشان در ادامه گفت : وقتی امام حسین علیه السلام می خواست به مقابله با دشمن برود همین #عافیت_طلب ها، #دنیا_طلب ها و #محافظه_کارها بودند که #مانع می شدند
در پایان حکم مسئولیت نماینده عتبات عالیات جهت فعالیت در روستا های تابعه توسط حجت الاسلام والمسلمین #زاهدی_پور اهدا شد.