خطبه نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.

عدالت از مهمترین معیارهای تقواست، و ائمه اطهار علیهم السلام شهید راه عدالت هستند. و بالاترین بی‌عدالتی‌ها در مورد خاندان نبوت انجام شد.

 

سراسر زندگی امام صادق (ع)، سرشار از صحنه‌های بی‌بدیل در جهت احیای فرهنگ ناب محمدی (ص)‌ است. هر فرهنگی که مطابق با فرهنگ اهل بیت (علیهم السلام) نباشد، موجب حرکت قهقرایی انسان به سوی بدبختی و فساد است.

 

حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران و شهادت 290 مسافر بی‌گناه غیر نظامی، صفحات نکبت‌باری از توحش و حیوانیت مدرن و صنعتی آمریکا را در تاریخ بشریت ثبت کرد. نوچه‌های داخلی شرمنده این جنایات هستند.

 

برآیند حرکت قوه قضائیه، حرکت در مسیر عدالت و انسانیت بوده و در عین حال اصلاحات ساختاری و به ویژه تکریم ارباب رجوع و تلطیف فضای محاکم قضائی در کنار اقتدار عادلانه لازم و ضروری است.

 

اکثریت نیروهای موجود در قوه قضائیه سالم و شریف بوده و در عین حال مبارزه با فساد درونی، موجب تقویت اعتماد عمومی شده و مقدمه لازم برای مبارزه با فساد بیرونی است.

 

دشمن در صدد استفاده از ابزار fatf برای فشار هر چه بیشتر است، بهترین گزینه برای مقابله با دشمن، مقاومت و خروج از fatf است. فریب خوردگان باید به گفتمان انقلاب پناه برند.

 

انهدام پهپاد 200 میلیون دلاری موجب آبروریزی آمریکا را با درماندگی شدید مواجه کرده است.

حرکت جنون آمیز ترامپ مبنی بر تحریم مقام معظم رهبری نشان از اوج درماندگی و سرگردانی آمریکا در برابر مقاومت ایران اسلامی است.

 

رأی‌گیری در کنگره برای محدود کردن اختیار ترامپ برای حمله به ایران، یک بازی سیاسی برای حفظ حیثیت برباد رفته آمریکا در برابر ایران عزیز است. آمریکایی‌های خوب می‌دانند که بی عرضه‌تر از آن‌ هستند که به ایارن حمله کنند.

معامله قرن و نشست منامه، پرده‌ای دیگر از رسوایی آمریکا، صهیونیست‌ها و نوچه‌های بی‌ارزش منطقه‌ای آن‌ها به ویژه سران بی‌غیرت آل سعود بود.