جلسه هماهنگی برنامه های 9 دی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در جلسه هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی گفت: اگر از فتنه 88 و حماسه نهم دی بتوانیم درس بگیریم قطعا دشمن کمتر می تواند به اهداف خود برسد.

وی افزود: فتنه ای در سال 88 اتفاق افتاد اگرچه این مطلوب نبود از جمله فتنه خوارج، نهروان و جنگ جمل و امثال آنها باید درس گرفت فلذا فتنه 88 درسی است که دست و اهداف دشمنان داخلی و خارجی را رو می کند.

 

امام جمعه ماهنشان با اشاره به حکومت و دولت های مختلف اسلامی و غیر گفت: دولت و حکومت هایی که عاشورایی نباشد رو به افول بوده و خواهدشد اما حکومت انقلاب اسلامی که برگرفته از مکتب عاشورایی است روز به روز رو به جلو با اقتدار در حرکت است.

 

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران رو به جلو حرکت میکنید،یکی از نشانه های حرکت تلاطم های که دشمنان دارند است با سرمایه گذاری های که اگرچه کم اما اجمالی قدرت ایران اسلامی قابل کتمان و چشم پوشی نیست .

 

وی افزود: دشمنان و معاندین انقلاب اسلامی در صدد هستند تا حماسه نهم دی را کمرنگ کنند اما غافل از اینکه حماسه نهم دی که بعد از عاشورا و فتنه ای که ایجاد کرده بودند رقم خورد و گره زده شد با عاشورا بنابراین اتفاق هایی که افتاد شبیه عاشورا شد و به عظمت حماسه نهم دی افزوده شد .

 

امام جمعه ماهنشان گفت: عاشورا هنوز درس می دهد و کسانیکه نه در صفوف طاغوت هستند و نه در اطاعت کنندگان خدا و رسول خدا منافقین هستند .