نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه  با اشاره به مشکلات جوانان به ویژه مسئله ازدواج، گفت:مسئولان و تصمیم‌گیران فرهنگی و غیر فرهنگی باید به این میزان از درک برسند که تنها راه نجات جامعه تمسک به قرآن و سیره و سنت نبوی و اهل بیت (علیهم السلام) است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تمامی تحلیل‌های اجتماعی باید مبتنی بر ارزش‌ها و هنجارهای دینی و تسهیل بندگی برای خداوند باشد، اینکه دختر 9 ساله‌ای فیلم هندی می‌بیندو برای جاودانه شدن، خود را دار می‌زند، این‌ها نشانه‌های تلخی از بحران هویت است. تنها چاره هم در برگشت به دین به عنوان تنها راه نجات است.

وی با اشاره به آیه واعتصموا بحبل الله جمیعاً و لا تفرقوا، افزود: آین آیه نشان دهنده این است که تقوا، عامل وحدت است.

خطیب نماز جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به میلاد پیامبر اعظم (ص)‌ و هفته وحدت، گفت: تنها راه برون رفت کشورهای اسلامی از بن‌بست‌ها، وحدت و همدلی است.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: وحدت زمانی شکل خواهد گرفت که حاکمان کشورهای اسلامی استقلال فکری و سیاسی خود را در برابر دشمنان اسلام به اثبات رسانند. قطعاَ سنی‌های آمریکایی و وابستگان غرب مانند سران بدبخت و بیچاره آل سعود توان ایجاد وحدت در برابر دشمن را ندارند. همچنانکه شیعیان انگلیسی عافیت طلب چنین توانی را ندارند.

وی افزود: سفر برهم صالح، رئیس جمهور عراق به ایران قبل از سفر به عربستان، آن هم در شرایطی که آمریکا به دنبال منزوی کردن ایران اسلامی است، یک برد و پیروزی استراتژیک برای کشور ماست. این سفر نشان دهنده این واقعیت است که کشورهای منطقه ناچار به ارتباط با ایران هستند و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف دارای اقتدار است، آن‌ها می‌فهمند که وقتی به قول سردار حاجی‌زاده، پایگاه‌ها و ناوهای آمریکایی سیبل موشک‌های دقیق ایران هستند، نمی‌توان ایران را در معادلات مختلف کنار گذاشت. از اینجاست که ساده‌لوحی و کند ذهنی کسانی که مخالف اقتدار نظامی و موشکی کشورمان بودند روشن می‌شود.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت؛ بسیج یک نعمت بزرگ برای ایران اسلامی بود که در پرتو انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز به یک اندیشه و ایده جهانی تبدیل شده است، تکیه بر نیروی جوان، با انگیزه و با نشاط در کنار روشنگری و ایجاد انسجام و ائتلاف در جامعه از ویژگی‌های تشکیلات بسیج است.

وی افزود: تشکیل بسیج توسط امام حاکی از جایگاه ویژه رهبری مبتنی بر ولایت فقیه در جامعه اسلامی است.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: سخنان سخیف و طلبکارانه وزیر خارجه انگلیس مبنی بر دخالت در محاکمه مجرمان امنیتی، در حالی مطرح می‌شود که ایران از سه کشور اروپایی بعد از هفت ماه از خروج آمریکا از برجام طلبکار است. و باید پاسخگوی تعهدات خود به مردم ایران باشند. در عین حال دستگاه دیپلماسی باید پاسخ در خور شأن به این یاوه‌گویی‌ها بدهند. مسئولان باید مواظب باشند تحت تأثیر جوسازی‌ها و فرار بر جلوی کشورهای اروپایی قرار نگیرند.در عین حال باید بدانیم که راه حل خروج از مشکلات نه در خارج از مرزها، بلکه در ولایتمداری و پیروی از منویات رهبری است. به ویژه کسی حق ندارد در ارتباط با جرائم امنیتی کوتاه بیاید. به ویژه ادعای وزیر خارجه انگلیس مبنی بر پرداخت بدهی ایران در قبال آزادی مجرم و جاسوسی به نام زاغری توهین به کشور بزرگ و مقتدر ایران است.