مراسم غبارروبی مزار شهدا با حضور امام جمعه و فرماندار شهرستان، مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی
امام جمعه شهرستان: تعظیم و تجلیل از شهدا که نماد انقلاب اسلامی می باشد نشان از تقوای دل و قلب است
ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامیداشت شهدای نیروی انتظامی گفت: امروز مشخصه های بارز انقلاب و نظام تامین امنیت به معنای واقعی، امنیت اخلاقی و اجتماعی و در تمام عرصه ها که رکن این امنیت با دستان نیروی انتظامی اتفاق می افتد .
حجت الاسلام زاهدی پور با توجه به آیات و روایات ،اظهار داشت : ما درحقیقت اقدام کردیم و خواهان و کارگزاران تغییرشدیم که این تغییرات سیاسی و اجتماعی در جامعه را مردم ایران اسلامی با پیروی از ائمه اطهار و در پرتو و سایه سار پیروی از راه و منش ائمه اطهار و به تبعیت از آن روحانیت و معنویتی که از عاشورا کسب کردیم به دست آمده است.
وی با گرامیداشت و درود به ارواح طیبه شهدا و امام شهدا، افزود: مجددپیمان می بندیم با شهدا و آرمانهای امام شهدا که انقلاب را یاری می کنیم، این انقلاب چون دارای عظمت هست امروزه با دشمنی ها مواجه هستیم ، دشمنان سعی می کنند بنیادهای تئوریک و نظریه های انقلاب را با چالش ، ضرب المثل ها و افکار باطل مواجه کند.
امام جمعه ماهنشان گفت:امروز دشمن به ما القا می کند که این خط قرمزهایی که ما برای خود و انقلاب و نظام تعریف کردیم اینهاست که موجبات مشکلات و تحریم های اقتصادی و ... شده ، غافل از اینکه ما انقلاب کردیم با این خط قرمز ها ، اتفاقا چون خط قرمز داشتیم انقلاب کردیم اگر خط قرمز نداشتیم نیازی به انقلاب نبود خط قرمز داشتیم که این انقلاب را با رعایت خط قرمز به پیروزی رساندیم.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: نگهداشت و پاسداشت انقلاب و نظام اسلامی در گرو حفظ دستاوردهای مادی و معنوی انقلاب که در حقیقت به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست ودرراس آنها در حفظ و پاسداشت این خطوط قرمز است مواظب این خطوط قرمز که دروازه های ایران اسلامی است باشید.
وی افزود: دشمن اگر توانست این خطوط قرمز را فتح کند و آن را از ذهنهای ما خالی و فراموش کند دیگر انقلاب از درون تهی خواهد شد این جایگاه خطوط قرمز است ما برای این انقلاب و خطوط قرمز افتخار میکنیم و شهدا و خون دادیم که این شهدا شهدای مقطعی و فصلی نبودند بلکه شهدا با چارچوب فکری ما بودند اگر این شهدا و شهادت و محرم و صفر هست پس معلوم هست که خطوط قرمز هم هنوز هست و چون خطوط قرمز هنوز هست ما انقلابی هستیم.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: امروز از دنیای بیرون خودمون تجربه بگیریم، امروز کسیکه خطوط قرمز خودش و بدترین کشوری که خطوط قرمز خودرا مبتنی بر آرمانها، اهداف ها و تئوریهای غربی بویژه آمریکا تعریف کرده و حفظ میکند عربستان سعودی است یک روزی به عنوان گاو شیری عربستان معرفی می شود و امروز ترامپ در تماس تلفنی مستقیم بدون هیچ شرم وحیایی به پادشاه بی خاصیت و ابله و دین فروش عربستان اعلام میکند که شما فقط بدون ما دوهفته قادر به حیات هستید.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: افتخار ما این است که همه چیز ما از این انقلاب است ما به این انقلاب دیین داریم چرا که آبرو، جایگاه، عظمت و اقتدار ما از این انقلاب است.ما با جان و پوست و گوشت و استخوان و خانواده از این انقلاب مواظبت می کنیم

.