امام جمعه شهرستان ماهنشان امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد : ثروت_طلبی و تجمل‌گرایی مرفهین بی‌درد و همراهی برخی #مسئولان با آن‌ها، از عوامل مهم رشد فقر و فساد است. چرا که امیرمؤمنان (ع) فرمود: هیچ کاخی ساخته نشد مگر آن که در برابر کوخ‌های بنا شدند. حجت الاسلام حسینعلی زاهدی‌پور، امام جمعه ماهشنان درخطبه های نماز جمعه این هفته گفت: فاصله غیر معقول بین دریافتی مدیران ارشد و کارمندان و کارگران ضریب جینی را افزایش داده و زمینه‌ساز #بی‌عدالتی شده و اقتصاد_کشور را در برابر جنگ اقتصادی آسیب‌پذیر کرده است.
این نوع از روش پرداخت دقیقاً نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی و عادلانه نیست. و باید اصلاح شود. خطیب جمعه ماهنشان در خطبه‌های نماز جمعه 19 مرداد سال جاری تاکید کرد: انسجام و وحدت درونی در کنار برنامه‌ریزی اقتصادی عدالت محور و پرهیز از اشرافیگری و پایین آوردن ضریب جینی و بها دادن به تولید داخلی با کیفیت بهترین راهکار برای مبارزه با تحریم‌های یکجانبه ، غیر قانونی و خصمانه آمریکاست.
حجت الاسلام زاهدی‌پور، امام جمعه شهرستان ماهنشان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به سالروز ازدواج امام علی ع و حضرت فاطمه س اظهارداشت: الگوگیری همه جانبه معرفتی و عملی از ازدواج حضرت علی و حضرت فاطمه (س) اصلی‌ترین عامل برای مبارزه با آسیب‌های خانوادگی است.