نماز جمعه این هفته  15 مرداد ماه 89 به امامت حجت الاسلام والمسلمین  زاهدی پور  امام جمعه  شهرستان ماهنشان  برگزار شد.

امام جمعه شهرستان در خطبه اول  با دعوت مردم به تقوای الهی و ارتباط با خداوند و زنده کردن قلب ها از این طریق با اشاره به آیات و روایات در تبیین جامعه شناختی این فریضه مهم بیاناتی را ارائه کرده و سپس با توجه به فصل برداشت محصولات کشاورزی،کشاورزان را به پرداخت زکات و وجوهات شرعیه دعوت کرده و به برکات مادی و معنوی احیای این فریضه مهم اشاره کرد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه دوم  با دعوت مردم به تقوای الهی به مناسبت های هفته اشاره کرد و با تبریک روزخبرنگار به خبرنگاران و اشاره به اهمیت این شغل مهم،  اخلاق اسلامی  را از ارکان اساسی این شغل دانستند.
امام جمعه شهرستان با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ماه مبارک رمضان نمازگزاران را بر آمادگی هر چه بیشتر در این میهمانی بزرگ دعوت کرده و در ادامه با محکومیت حمله ژریم صهیونیستی به لبنان، این عمل ددمنشانه را گامی دیگر در قرار گرفتن رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط ارزیابی کردند.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور 15مرداد سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما را روز رسوایی و بی حثیتی غرب به ویژه آمریکا دانسته و عدم عذر خواهی آمریکا بعد ازشش دهه از این جنایت را لکه نگی بر پیشانی ننگین این کشور تلقی کردند. ایشان در ادامه با اشاره به بیانات رهبرمعظم انقلاب در جمع مسئولان صدا و سیما منبی بر ترویج عفاف، تولید و پخش سریال فاصله ها را غیر همسو با این فرمایشات ارزیابی کردند.