به مناسبت دهه مبارک فجر مسئولین ادارات شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند. در این دیدار حجت الاسلام زاهدی پور در جمع مسئولین ادارات شهرستان ماهنشان ضمن تبریک ایام میارک دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهارداشت: انقلاب اسلامی بر پایه نظریه تمدنی اسلام و گذر از نظریات تمدنی غرب و شرق و حضور مردم در صحنه شکل گرفت و استبداد دو هزار و500 ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تکیه بر اسلام و قرآن با مدیریت و راهبری های بنیانگذار معمار کبیر انقلاب و فداکاری‌های مردم ایران توانست انقلابی را بدون وابستگی به شرق و غرب پایه‌گذاری کند، افزود: گسترش آرمان های انقلاب و محرومیت زدایی به عظمت ایران اسلامی کمک کرده و همه آحاد مردم باید در این زمینه بخصوص مسئولان تلاش کنند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به دستاوردهای فرهنگی، معنوی، اقتصادی، علمی و سیاسی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی در زمینه‌های مختلف به همراه داشته است که باید این دستاوردها در جامعه تبیین و از معرفی آنها به خصوص نسل جوان نباید غافل شد.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه نباید خدمات انقلاب به بهانه ضعف ها نادیده گرفته شود، اظهارداشت: مسئولین باید در راستای معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب که در بطن کار هستند از توسعه آب و برق در روستاها تا خودکفایی نظامی و انرژی هسته ای و پیشرفت های تکنولوژی و … غافل نشوند.
وی با بیان اینکه تمام ارکان نظام به طور مستقیم یا غیر مستقیم با رای مردم روی کار هستند، افزود: شکل حکومت و تمام ارکان نظام اسلامی ایران به طور مستقیم یا غیر مستقیم با رای مردم روی کار هستند که این خود رشد دهنده بوده و باید مسئولین هم با مردم ارتباط تنگاتنگ داشته باشند تا انقلاب در مسیر خود پایدار و پویا باشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان از مسئولین خواست با مردم به زبان ساده و نوع بیان ساده در ارتباط  باشند و  ظرفیت خود را برای خدمات رسانی بهتر به مردم به کار گیرند.
حجت الاسلام زاهدی پور با مقایسه ایران و شهرستان ماهنشان قبل از انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب، اظهارداشت: نسل امروز را باید با مستندات اشنا کرد برای قضاوت دراین مسیر بهترین روش مقایسه 39سال قبل ایران با امکانات آن دوران نسبت به وضعیت کنونی در حوزه های اقتصادی ، فرهنگی و اجتماعی است .