حجت الاسلام زاهدی پور در جمع بسیجیان با تشریح پیدایش فتنه و علل به وجود آمدن آن از سوی خواص بی بصیرت و با اشاره به اینکه کسی که امام خود را نشناسد اگر از دنیا برود به مرگ جاهلیت مرده است، اظهارداشت: با لاترین و جاهلترین انسان کسی است که بخاطر بی بصیرتی امامش را نشناسد.
وی با بیان اینکه انسان مومن کسی است که امام شناس و دشمن شناس باشد، افزود: زمان شناسی، دشمن شناسی، امام شناسی از ویژگی های انسان مومن است، کسانیکه فتنه را ایجاد و از آن حمایت کردند به خاطر پیروی از هوای نفس خود بود، کسی که از هوای نفس خود پیروی کند، بندگی دنیا و دنیا را به آخرتش ترجیح می دهد، و کسی که اینگونه شد براحتی ارزش ها را زیر پا گذاشته و همچنان که در فتنه 88 مشاهده شد، فتنه گران پرچم سید الشهدا را آتش زدند، به رهبر و امام ارزشهای انقلاب و اسلام توهین کردند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: عده ای برای پیروی از هوای نفسانی در راه فتنه و پیروی از افکار شیطانی هستند با حمایت های دشمنان خارجی در داخل ایران جریاناتی را دنبال می کنند تا خدشه ای به این نظام و ولایت وارد کنند، اما مسئولان و بسیجیان باید آگاه به مسائل جامعه بوده و تمامی مبانی فکری، سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی را انقلابی تغییر دهند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: بسیجیان باید بتوانند علم و جهل را تعریف کنند تا بصیرت انقلابی لازم را در جریانات ، فتنه ها ، اغتشاشات، درگیری ها داشته باشند، افراد بصیر می تواند راه روشنایی را از تاریکی شناسای کند، اما افرادی که در جهل و گمراهی غوطه ور هستند حق از باطل را نمی توانند تشخیص دهند.
وی با بیان اینکه در جریان فتنه 88 عده ای دیر اقدام کردند و یا نخواستند اقداماتی انجام دهند ، افزود: حماسه 9 دی درست است از بصیرت و ولایتمداری مردم سرچشمه گرفت ، اما عده ای می توانستند زود تر اقدام کنند تا فتنه ای به آن شکل رخ ندهد و خسارت زیادی به نظام و کشور وارد نشود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بسیجی و مسئولین نباید در غفلت باشند، بسیجیان باید آگاه به مسائل روز جامعه بوده و بدانند که در جامعه چه خبر است، چه فشار های روی رهبری است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: با توجه به اینکه دشمنان داخلی و خارجی از ایجاد فتنه و ناهنجاریهای جدید دست بر نمی دارند، بهتر است بدانیم با هدف قرار دادن ولایت فقیه و اسلام دشمنان در فکر ایجاد اغتشاشات جدید هستند، فشار های گرانی و … را بهانه قرار داده و نظام اسلامی را هدف می گیرند، و با ایجاد اغتشاشات جدید آن هم در روزهای نزدیک به حماسه 9 دی می خواهند این اقدام مردمی را به فراموشی بسپرند.
وی افزود: بسیجیان و نهاد های مربوطه باید به وقت اقدام کنند و جلوی خیلی از برنامه ها و جریانات مخالف نظام اسلامی را بگیرند، بسیجیان باید در فضای مجازی با هدف و آگاهی بیشتر ورود پیدا کنند و مباحث جامعه را با علم دنبال کنند و اظهارنظر عاقلانه و عادلانه ای در مورد اقدامات دولت داشته باشند.
امام جمعه شهرتان ماهنشان با بیان اینکه بسیجی باید زادگاه فتنه را پیدا کند، گفت: با ریشه یابی فتنه در می یابیم که چرا عده ای برائت از فتنه گران نمی کنند، این همه حقوق های نجومی و اختلاس ها چرا ریشه کن نمی شود، چرا مسئولی در یک جلسه رسمی در مورد خیلی مباحث بی ربط صحبت های داشته باشد اما در مورد حماسه 9 دی و فتنه 88 نخواهد مطالبی را بیان کند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: مواظب باشیم بعضی از جریانات در دام فتنه است.
وی افزود: مسائل مهم نظام را در حلقات صالحین دقیق پیگیری کنید، اجازه ندهید، این حلقات سوری برگزار شود، مایه دلگرمی و عامل دفاع از نظام و اسلام باشید.
فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان به همراه سرمربیان، سرگروه های صالحین با استاد یار و امام جمعه شهرستان به مناسبت حماسه 9 دی دیدار کردند.
مجتبی برزگر فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان با اشاره به حماسه 9 دی در فتنه 88 گفت: حماسه 9 دی یکی دیگر از جلوه های بصیرت و ولایت‌مداری ملت ایران  بود.
وی افزود: حضور تمام اقشار ملت ایران در حماسه 9 دی یک برگ دیگر بر اوراق افتخار تاریخ ایران افزود و این رویداد عظیم و تاریخی موجب مایوس و ناامید شدن فتنه گران شد.

961093

961091

961092

96109