حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  در جمع فرماندهان واحدها، پوینده و امیدان پیشگام بسیج دانش اموزی حوزه مقاومت بسیج شهید خرازی ، اظهارداشت: تا زمانی که دشمن هست و به دشمنی خود ادامه می دهد باید فرهنگ استکبار ستیزی، کفر ستیزی، دشمن شناسی و دشمن ستیزی را برای دانش آموزان و نسل جدید منتقل و تبیین کرد.
وی با بیان اینکه استکبار ستیزی و دشمن شناسی لازمه زندگی است، افزود: در طول تاریخ زمانی نبود که جنگ و درگیری نباشد، ما باید باور کنیم و قبول داشته باشیم که چه خوب و چه بد جنگ و خونریزی همچنان است و این به خاطر فطرت خاموش انسان ها است، بنابراین باید تفکر بسیجی و روحیه استکبار ستیزی در جامعه نهادینه و برای نسل امروز هم منتقل شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: وقتی که فطرت انسان خاموش شد، غریزه شهوت و جنگ و خونریزی بیدار می شود، اما  انسان با فطرت بیدار و سرشت خود می‎تواند به شناخت واقعی از خدا برسد، بنابراین این همه جنگ و خونریزیهایی که توسط آمریکا و کشورهای سلطه طلب در یمن و میانمار و .. اتفاق می افتد براثر خاموشی فطرت انسان و بیداری غریزه شهوت است.
حجت الاسلام زاهدی پور خاطرنشان کرد: اگر فطرت انسان خاموش شود عقل او را هم ضایع می کند و بینش و بصیرت هم در وی کم نور می شود.
وی با بیان اینکه یکی از آرزو ها و آرمان های ما ایجاد صلح و نبود جنگ و خونریزی است، اما به واقع چه اندازه از این آرزو ها به تحقق رسیده،؟ افزود: صلح و دوستی و مهربانی از نیازهای اساسی انسان است و درصد کمتری از جنگ جویان استکبار هم  از درون با جنگ مخالف هستند و در واقع صلح و آرامش را می طلبند اما واقعیت این است که دشمنی و استکبار است و تا زمانی که استکبار و دشمن هست باید ما هم قدرت و توانایی ایستادگی در برابر آنها را در خود تقویت کنیم.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: ما با ملت آمریکا  و نام آمریکا مشکلی نداریم با سردمداران و دولت آن که می خواهند به هر طریقی هر ملتی زیر سلطه و فرمان انها باشد مشکل داریم، مستکبرین دولت و قدرت ها در معادلات جهانی آمریکا است، با جنایت هایی که در طول تاریخ انجام داده هر جا که از استکبار گفته شود، ناخود اگاه تبادل ذهنی نام آمریکا می اید.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان  «أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ ?» اظهارداشت: در قرآن کریم هم به طور صریح این آیه را آورده که مؤمنان باید با یگدیگر با مهربانی و عطوفت رفتار و با دشمنان با قاطعیت، برخورد کنند، بنابراین منطق اسلامی این رانشان می دهد که در برابر دشمنان نباید کوتاه آمد، اگر دشمن یک سیلی زد تو هم باید یک سیلی بزنی، واله از ضعف تو برای نابودیت استفاده می کند.
وی با اشاره به حرکت های اخیر آمریکا و رئیس جمهورآن ، افزود: حرکات اخیر آمریکا چه در برجام و چه با ایجاد تحریم ها و … نشان می دهد آنها از اوج گرفتن قدرت ایران اسلامی ناراحت هستند  و به تعبیر رهبر انقلاب به هیچ نحوی قدرت ایران و … با آمریکا معامله پذیر نیست.
گفتنی است در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه ماهنشان و مدیر آموزش و پرورش شهرستان حضور داشتند.

photo_2017-10-30_14-34-45

photo_2017-10-30_14-34-48

photo_2017-10-30_14-34-17

photo_2017-10-30_14-34-21