چهارمین کنگره و یادواره شهدای روستاهای اورجک، ارزه خوران،کلیسا،خیراباد با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان درحسینه ارزه خوران برگزار شد. 
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در جمع مردم منطقه ارزه خوران در حسینه روستای ارزه خوران ضمن گرامیداشت شهدای کربلا ، به مقام شامخ شهدای ایران اسلامی و دفاع مقدس ارج نهاد و در این مراسم یادواره 13 شهید روستاهای اورجک، ارزه خوران، خیر آباد اظهارداشت: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدایک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است .
وی افزود: شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع)  درس فداکاری، وفاداری ، از خود گذشتگی و شجاعت، شهامت، صداقت و … آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رسانیدند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی کردند و حماسه ای جاوید آفریدند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد جایگاه شهدا ، گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تجلیل از مقام شامخ شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، پایه‌ های انقلاب اسلامی است .
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به رشادت ها و جانفشانی ها و بصیرت رزمندگان، شهدا، جانبازان، اظهارداشت: به برکت وجود شهدا، امروز نظام جمهوری اسلامی ایران بر قله‌ی رفیع افتخار قرار دارد و امید است شهدا چون چراغی پرفروغ، روشنگر راه ما باشند.
وی با بیان شخصیت ها و ولایتمداری شهدا، افزود: یکی از مهمترین پیام های شهدا به ما که خودشان هم در عمل این را به اثبات رساندند، این است که ولایتمدار بوده و پشت سر ولی خود حرکت کنید.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به دشمنی های دشمنان در هر برهه و زمان ، گفت: پیام شهدا به ما ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان است، زیرا شهیدان با وجود اینکه دشمن در برابر ما با تمام وجود ایستاد، مقاومت کردند و اجازه هیچ تصرفی را به آنها ندادند، اما در این برهه حساس جامعه و دنیا که از هر جوانبی برای ایران اسلامی دشمن نقشه و طرح ریزی دارد چیست و تکلیف ما چگونه است باید به زندگی شهدا و تاریخ مراجعه شود تا از تجربیات و راه ها و مسیرهایی که آنان حرکت کردند ما هم راه را ادامه بدهیم .
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به جامعه بحران زده کنونی گفت: جامعه بحران زده را نمی توان مدیریت کرد مگر با اجرای  امر به معروف و نهی از منکر .یکی از پیام های مهم شهدا هم امر به معروف و نهی از منکر است، چرا که فلسفه قیام اصلی سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین ع همین فریضه امربه معروف و نهی از منکر بود تا دین به دست ما برسد .
وی با خطاب قراردادن  عزاداران حسینی و عشاقان اهل بیت عصمت و طهارت، افزود: حب به اهل بیت عصمت و طهارت ریشه ایمان است، و بالاترین حد حسینی بودن بصیرت و معرفت داشتن است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: شهداءمعامله نقدی را رها کردند و داد و ستدنسیه ای رابرگزیدند،چون آنها با تمام وجود به وعده های الهی باورداشتند و لذا جاودانه ماندند.