حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان  در جلسه هماهنگی برنامه های دهه ولایت و جشن غدیر با بیان اینکه اهداف جلسه تکریم و تعظیم این اعیاد بزرگ مسلمانان که عید کمال اسلام است، می باشد.
وی افزود؛انسان کامل در پرتو اسلام می تواند تجلی و بروز کند، شرط کمال انسان، اسلام و دین است که خداوند متعال داده است، و شرط کمال دین هم ولایت است، نعمت بزرگ ولایت را خداوند متعال هم رمز به سرانجام رسیدن رسالت را هم در امامت معرفی کرده که اگر انجام ندهد، باید ولایت باشد. شرط اساسی رسالت هم ولایت است.کمال رسالت هم این است که باید ادامه پیدا کند و این رهرو زمانی پایدار و به کمال می رسد که بتواند در راه ولایت باشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: اسلام دین کامل، جامع  و مانع است چرا که تمام نیازهای فردی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و .. که مربوط به زندگی انسان است.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه قرآن کتاب کاملی است، اظهارداشت: یکی از آسیب های که در جامع است برخی ها به دلیل معرفت پایین قرآن کریم را کتاب تاریخی می دانند، قرآن کریم برای هدایت بشر آمده و ولایت را برای کمال انسان معرفی می کند.
وی افزود: اگر ما قرآن و اسلام را  مایه هدایت بدانیم بدون قدرت و سیاسیت و حکومت این امکان ندارد، که ما به جایی برسیم لذا می بینید، اسلام در دنیا هم بعد از انقلاب اسلامی ایران چقدر رو به حرکت، رشد و صدور یافته است و در خود ایران چقدر می تواند، قرآن و اسلام معنای واقعی به خود بگیرد بنابراین پیاده سازی احکام قرآن نیاز به قدرت و حاکمیت دارد و قدرت اگه باشد انسان می تواند احکام اسلامی را در جامعه اجرایی کند. قدرت به معنای زور نیست بلکه اقتدار می باشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت:بعد از انقلاب اسلامی حرکت اسلامی و اخلاقی جامعه رو به رشد پیدا کرده، و با حاکمیت و ولایی اسلام رشد کرده و اقتدار گرفته است.
گفتنی است: جشن بزرگ عید غدیر قبل از نماز جمعه در مصلی امام خمینی ره  روز جمعه برگزار خواهد شد.برگزاری برنامه های جشن در سطح شهر، دیدار با خانواده های شهدا، آذین بندی سطح شهر، برگزاری مسابقات فرهنگی و…است.