جشنواره شهید رجایی آخرین برنامه در بخش مرکزی بود که با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مسئولین استانی، شهرستانی و دهیاران، خانواده شهدا و … در سالن شهید اوینی برگزارشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر ع به مباحث جامعه شناسی پرداخت و گفت: جامعه زمانی دیندار است که دین را وارد متن زندگی خود کند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: این شهرستان با وجود ظرفیت های بالقوه و طبیعی با مشکلات فراوانی روبرو است که یکی از آنها در بخش کشاورزی بوده و نیاز است سرمایه گذار در این بخش ورود پیدا کرده و با برنامه ریزی این بخش را از سنتی بودن به صنعتی سوق دهد.
وی افزود: معضل بعدی شهرستان بن بست بودن ماهنشان بوده که راه های ارتباطی این شهرستان مورد بی مهری قرار گرفته و تا این شهرستان از بن بست بودن راه های ارتباطی خارج نشود روی پیشرفت و توسعه را نخواهد دید.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: بیکاری و جوانان بیکار در روستاها زیاد هست و با در نظر داشتن پیشرفت در بخش کشاورزی این شهرستان نمی شود گفت جوانان دارای شغل و درآمد هستند چرا که بخش کشاورزی با چالش هایی از جمله سرمازدگی، عدم بازار فروش و .. مواجه بوده و باید صنعت وارد این شهرستان شده تا بخشی از معضل های بیکاری رفع گردد.