به مناسبت 5 مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه  کارکنان نیروی انتظامی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور در جمع مامورین انتظامی شهرستان ماهنشان اظهارداشت: نماز جمعه به عنوان مبحث عبادی و سیاسی در دین اسلام آمده است و در خطبه ها و تریبون آن باید مباحث فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جامعه مطرح شود، تا مردم از این طریق با برخی از مسائل آشنا شده و بدانند در محیط پیرامون خود چه خبر است، اما بعضی ها می خواهند دین را از نظام جدا کنند، آنهایی که از بصیرت افزایی مردم می ترسند و این آگاهی در برخی مسائل به ضرر و منفعت شخصی ها انها آسیب وارد می کند، می خواهند در تریبون های نماز جمعه واقعیت ها گفته نشود و اگر نمازجمعه هم سکولار شود، واقعیت ها پنهان خواهد شد .
وی با بیان اینکه نماز جمعه واقعیت های جامعه را بیان می کند، افزود: در کشورهای مسلمان نشین از جمله عربستان، حکام  حلقه به گوش آمریکا در این کشور کاری کردند که در نماز جمعه و حتی حج برائت از مشرکین نباشد، این موارد ها و آشنا کردن مردم به مسائل جامعه در تریبون های نماز جمعه آنها حذف شده است بنابراین نماز جمعه آنها سکولاری برگزار می شود.

امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: یکی از ابداعات و در حقیقت برکات نظام اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری است که توانست ساختارهای اجتماعی را تولید و باز تولید کند که نماز جمعه یکی از آنها است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: بالاترین و مهمترین تریبون حکومت اسلامی در هر منطقه، تریبون نماز جمعه است چرا که تحلیل های اجتماعی و سیاسی در آن اتفاق می افتد.

وی افزود:  از آنجایی که نمازجمعه مهمترین و فراگیرترین واقعیت اجتماعی است، دعوت مردم به اطاعت خدا ، ترک از معصیت، خطراتی که مردم را تهدید می کند و مصلحت دین و دنیا و… در تریبون های مقدس نمازجمعه مطرح شده و بیان می شود.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به جایگاه و اهمیت نمازجمعه گفت: نمازجمعه جایگاه بیان دغدغه ها ، نقطه قوت ها، تحلیل ها، فرصت ها و تهدیدهایی که در مورد نظام اسلامی می باشد است، نمازجمعه   برای تامین هوای نفس  و منافع جناح خاص نیست.

حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: بعضی ها می خواهند جایگاه نماز جمعه برای منافع نفرات خاص شود که این  در چارچوب نظام اسلامی نیست، و کسانی هم در داخل به صورت آگاه و یا ناآگاه در راستای تضعیف جایگاه نماز جمعه تلاش می کنند و انتظار دارند تریبون های این مکان مقدس در راستای اهداف آنها و منافعشان حرکت کند بدانند که این در چارچوب نظام اسلامی قرار ندارد. گفتنی است : فرمانده انتظامی شهرستان ماهنشان نیز درابتدای این دیدار که به مناسبت 5 مرداد  سالروز اولین اقامه نماز جمعه برگزار شده بود به ارائه گزارش عملکرد و کشفیات و اقدامات خود پرداخت