خطبه نماز عید فطر شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.حجت الاسلام زاهدی پور در خطبه های نماز عید سعید فطر اظهارداشت: متأسفانه باید اذعان کنیم که رگه‌هایی از نفوذ ملی‌گرایی باطل در جامعه، موجب تضعیف ارزش‌های دینی شده است. این در حالی است که اصلی‌ترین نقش در اقتصاد ایران اسلامی را ارزش‌های دینی ایفا کرده‌اند.
وی از حضور میلیونی مردم در روز قدس تشکر کرد و افزود: ضور مردم درروز قدس نشان  از این است که مبارزه با صهیونیسم و تلاش برای آزادی قدس شریف و دفاع از مظلومان، به فرهنگ عمومی مردم تبدیل شده و در اعماق جان مردم نفوذ کرده است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: از طرفی برگزاری راهپیمایی روز قدس در کشورهای دیگر، نشان از جایگاه بین المللی ایران اسلامی در ارتباط با تحولات سیاسی و اجتماعی جهانی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: تغییر ولیعهد برای دومین بار بعد از سه سال از پادشاهی سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه سعودی آن هم با اجازه آمریکا، نشان دهنده اوج حقارت و وابستگی این خاندان خودباخته بوده و در عین نشانه‌های مهم از فروپاشی و حداقل عدم انسجام لازم در ساختار حاکمیتی عربستان سعودی است.|
*آل سعود، لکه ننگی بر پیشانی کشورهای اسلامی است
وی افزود: آل سعود، با اعمال ننگ و ناشایست و حمایت از تروریست‌ها  و جنایتکاران  و همچنین عدم رعایت عرف‌ سیاسی جهان اسلام و اولیات اعتقادات دینی، لکه ننگی بر پیشانی کشورهای اسلامی است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: کشورهای اسلامی می‌توانند با وحدت و بصیرت لازم، جهان اسلام را از شرّ این خاندان رها سازند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: مسئولان شعار سال را جدی گرفته و همت خود را صرف تولید و اقتصاد مقاومتی کنند. اقتصاد مقاومتی در کنار یک برنامه  دولتی و حکومتی، یک فرهنگ است که در صورت اجرایی شدن، می‌تواند عامل نجات جامعه باشد.
وی افزود: علی‌رغم آن چه که گفته می‌شود، fatf هیچ امتیازی برای ایران قائل نشده است. در عین حال این امر نشان دهنده آن است که عضویت در چنین پیمان‌هایی و امضای آن‌ها اهرم فشار دشمن را تسهیل می‌کند.
امام جمعه ماهنشان گفت: مصلای ماهنشان نماد اقتصاد مقاومتی بوده و انتظار داریم مسئولان نسبت به تکمیل این پروژه عظیم شهرستانی توجه بیشتری داشته و خیران توانمند هم از فیض مشارکت در این پروژه مقدس و مهم محروم نباشند.

566666666666666655554