حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور امروز در خطبه های نماز جمعه  با تأکید بر اینکه توجه به شعار سال یعنی اقتصاد مقاومتی باید مورد توجه جدی باشد، اظهار داشت:  با وضع موجود عدم شفافیت در اعلام درآمدها و هزینه‌ها باید تابلو اکثر وزارت‌خانه‌ها به وزارت اطلاعات تغییر یابد. به صراحت اعلام می‌کنیم وزارت اطلاعات در این کشور یکی لازم و کافی است.
وی افزود: لازمه شفافیت اقتصاد مقاومتی این است که بودجه و اعتبار همه ادارات کل و جزء به صورت دقیق و با ذکر ردیف بودجه به همه مردم اعلام شود، در این صورت هیچ مسئولی جرأت اختلاس و جابجایی و عدم پاسخ به مردم را نخواهد داشت.
نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: محرمانه‌‌های بیهوده مشکوک است، کشور و نظام و انقلاب را با چالش جدی مواجه ساخته‌ است. کشورهایی که اقتصاد سالم دارند، فیش حقوقی محرمانه ندارند. حتی درآمد رئیس جمهوری کاملاً شفاف اعلام می‌شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: تغییرات مدیریتی در دانشگاه آزاد بسیار مبارک و همسو با شفافیت‌ است. و می‌تواند آغاز مبارکی برای مبارزه با فساد اقتصادی باشد. این که یک مجموعه گسترده ذیحسابی نداشته باشد، تأسف بار است. واقعاً اقدام انقلابی دکتر ولایتی تحسین برانگیز است و مردم حمایت خواهند کرد.
وی با اشاره به  قیام 15 خرداد ، افزود: نقش مهم قیام 15 خرداد زمانی بیشتر نمود پیدا می‌کند که توجه کنیم بعد از این قیام دیگر حرکت‌های سیاسی غیر مبتنی بر ولایت فقیه رنگ باخت. با آشکار شدن مبارزات، انقلاب اسلامی برای مردم شناخته‌تر و از طرفی چهره پلید نظام طاغوتی آشکار شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشانبا بیان اینکه  این قیام سیستم حکومتی جایگزین استبداد را آشکار کرده و آگاهی‌ و انگیزه‌های سیاسی مردم را بالا برد، گفت: در قیام 15 خرداد جوانان نیز با جایگاه اجتماعی و سیاسی خود بیش از پیش آشنا شدند. نتیجه همه این‌ها، شکل‌گیری رسمی یک انقلاب اسلامی با رویکرد مردمی و انقلاب با اقتدار تمام به راه خود ادامه داد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارداشت: بیانیه شورای نگهبان و تأیید صحت مجموعی انتخابات در کنار تأکید بر تخلفات محرز بسیار مهم است. انتظار می‌رود قوه قضائیه پرونده متخلفین را به دقت و سرعت انقلابی بررسی کرده و ضمن مجازات متخلفین، آن‌ها را به مردم معرفی کند.
وی افزود: رأی مردم امانت و انتخابات امانتداری بزرگی محسوب می‌شود؛ بنابراین یکی از بهترین‌ روش‌ها این است که متخلفان حق حضور در انتخابات‌های بعدی  به عنوان مجری را نداشته باشند. واقعاً چنین افرادی لیاقت لازم را ندارند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: ایفای نقش چنین افراد و جریان‌ها در اجرای انتخابات‌های بعدی می‌تواند جایگاه نظام و اهمیت انتخابات را مخدوش کرده و سرمایه اجتماعی، اعتماد مردم به نظام اسلامی را با چالش مواجه سازد.
حجت الاسلام زاهدی پورضمن تسلیت سالروز وفات حضرت خدیجه(س)  اظهارداشت: خدیجه کبری (س) بالاترین الگو برای زنان است. این بانو به تنهایی با ایثار جان و مال خود خدمتی بی‌بدیل برای تبلیغ و ترویج اسلام انجام داد. متأسفانه برخی‌ها ثروت خدیجه (س) را دستمایه ترویج رفاه طلبی و ثروت‌اندوزی قرار می‌دهند.
وی تاکید کرد: نباید اجازه دهیم غرب و غرب‌زدگان خودفروش با پررویی و بی‌حیایی این الگوهای ناب و بی‌بدیل را از ما گرفته و سبک زندگی حیوانی و فاسد خود را در جامعه ما تحمیل کنند.