مراسم دیدار نوروزی مسئولین ادارات با امام جمعه شهرستان، در این دیدار حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور اظهار داشت: نامگذاری های سالها با شعار های مضمون اقتصاد مورد نظر رهبر معظم انقلاب بیانگر دغدغه و نگرانی ایشان برای وضعیت اقتصادی و معیشت مردم است.
وی افزود: برای اینکه شعار سالها، مواردی که رهبر انقلاب به انها اشاره و تأکید دارند تحقق یابد باید همه دست اندرکاران نظام، مسئولان و مدیران انقلابی وارد عمل شوند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با تأکید بر بیانات رهبر انقلاب در حرم امام رضا ع، گفت: رهبر انقلاب با درایت به برخی از موارد و مشکلاتی که در کشور وجود دارد در حرم امام رضا ع اشاره و به آنها تأکید کردند، تولید، جلوگیری از واردات بی‌رویه، اشتغال جوانان، جلوگیری از قاچاق کلان و برخورد جدی با متخلفان، انتخابات و … مواردی بودند که ایشان در بیاناتشان مطرح کرده و باید مسئولان کشور با تلاش و جدیدت اهتمام لازم را به کار گیرند و با عمل ولایتمداری خود را ثابت کنند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: همه ی مسئولین و مدیران با همکاری و یکپارچگی باید همت گمارند تا مردم در رفاه، آسایش و شادی زندگی کنند ولی شادی‌ها نباید با آموزه‌های دینی مقابله کند.

961510

961511

961512