نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهارداشت: پیام نوروزی حضرت آقا و فرمایشات ایشان در حرم امام رضا (ع) هم آسیب‌شناسی وضع موجود بود و هم نقشه راه سال که توجه قلبی به این فرمایشات، پیش شرط اساسی پیشرفت کشور است.وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ نقاط ضعف مربوط به مدیران است. این هم به لحاظ عملکرد هاست و هم به لحاظ  ضعف در روحیه انقلابی است.خطیب جمعه ماهنشان با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک چارچوب سیاسی بی‌بدیل است، گفت:  اگر خود انقلاب پیروز شد، پیروی از چارچوب‌های آن در اداره نظام که هم عامل رشد ، رونق و پیشرفت است، بود.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه انقلابی بودن شاخص‌های متعددی داردف اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین شاخص، ولایت‌پذیری و ولایتمداری است. امام به عنوان رهبر انقلاب مدت زیادی در بیرون از کشور بودند، اما پیامی که می‌دادند، به سرعت در کشور پخش می‌شد و عمل می‌شدکه  به همین دلیل هم انقلاب ایران پیروز شد.
وی افزود: اینکه رهبر انقلاب در سخنرانی‌هایشان راه را نشان دهند، و فردای آن عده‌ای پیدا شوند، و تبصره به فرمایشات ایشان بزنند، و یا آن را نقد کنند، با انقلابی ‌گری تضاد داردف ناخدای کشتی انقلاب رهبری است و نمی‌شود هر کس برای خود ناخدا باشد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: حضرت آقا یکی از شاخص‌های انقلابی بودن را پای‌بندی به مبانی و ارزش‌های نظام معرفی کرده‌اند، ولایتمداری بالاترین مبنا و ارزش در این انقلاب است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: شاخص بعدی مدیر انقلابی، اعتقاد به استقلال است؛ این استقلال هم به لحاظ سیاسی، اقتصادی ، فکری و فرهنگی است، اگر به لحاظ فکری و فرهنگی اعتقاد به بی‌بدیل بودن نظریه‌های انقلاب اسلامی نداشته باشیم، نمی‌توانیم خادم انقلاب باشیم، در انتخابات هم باید این مورد یکی از مهمترین‌ معیارها باشد.
وی با اشاره به انتخابات افزود: در ارتباط با انتخابات، مردم و مسئولان از هم اکنون برنامه‌ریزی دقیق و انقلابی داشته باشند، مسئولان در برگزاری و امانتداری و چینیش مجریان انتخابات دقت داشته و مردم هم به شناسایی بپردازند. در ارتباط با ریاست جمهوری و شوراها هم ، بهترین‌ها را شناسایی کنند.
خطیب جمعه ماهنشان گفتت: بهترین‌ها کسانی هستند، که نشان‌ داده‌اند، انقلابی هستند، روحیه پیگیری و کار فراوان دارند، خستگی‌ناپذیر هستند. در ارتباط با انقلاب با کسی تعارف ندارند، من فکر می‌کنم باید تا روز انتخابات، هر روز یک بار فرمایشات رهبر معظم انقلاب را گوش کنیم تا در انتخاب خود اشتباه نکنیم.