به مناسبت دهه ی فجر رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان ماهنشان با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند حجت الاسلام زاهدی پور در مراسم  دیدار رئیس و کارکنان اداره بهزیستی با امام جمعه شهرستان اظهار داشت: بهزیستی و کارکنان آن ارائه دهنده نعمت انقلاب به مردم ایران اسلامی به ویژه محرومان هستند.
وی افزود: به برکت انقلاب، آرزوهای گرانبها، امروز کم بها شده اند. واقعا مقایسه قبل انقلاب با بعد از انقلاب بی انصافی است. چون مقایسه فقر مطلق با ثروت نسبی کاملا غلط است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: قطعا یکی از بالاترین مراتب شکرگزاری، شکر نعمت انقلاب است. انقلاب عزت را برای مردم به ویژه محرومان هدیه داد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: اگر چه کمیته امداد امام (ره) بعد از انقلاب تأسیس شد، ولی نام بهزیستی هم برای مناطق محروم ناآشنا بود. کسانی که از بی‌پولی و بیماری به مرگ قطعی محکوم بودند، امروز به زندگی هستند. اگر چه این برخورداری‌ها نسبی است، اما قابل مقایسه با قبل انقلاب نیست.
وی افزود: کارکنان بهزیستی ارائه دهنده این نعمت زیبای الهی به مردم هستند که حاجت مؤمنان را برآورده می‌سازند. و این افتخاری است بزرگ برای کارکنان زحمتکش بهزیستی
حجت الاسلام زاهدی پور با تشکر از خدمات کارکنان بهزیستی گفت: مجموعه کارکنان بهزیستی ارائه دهنده این نعمت زیبای الهی به مردم هستند که حاجت مؤمنان را برآورده می‌سازند. و این افتخاری است بزرگ برای کارکنان زحمتکش بهزیستی95111420