مسئولین ادارات شهرستان ماهنشان به مناسبت فرا رسید ایام الله دهه ی فجر،با حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان دیدار کردند.
حجت الاسلام و المسلمین  زاهدی پور در مراسم دیدار مسئولین با امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به اهمیت، علل ها و عامل های پیروزی و نتیجه بخش انقلاب اسلامی اظهار داشت: کارگزاران انقلاب اسلامی که مردم باشند دنبال تغییراتی در نظام سلطه و نظام شاهنشاهی بودندکه با رهبری امام راحل  به اهداف خود رسیدند و انقلاب اسلامی را رقم زدند.
وی افزود: رهبر بی بدیل انقلاب و بنیان گذار کبیر آن با تئوریسین و نظریه پردازی، انقلابی را پایه گذار کرد که نسبت به انقلاب های دنیا از جمله انقلاب فرانسه،روسیه و کوبا پایدار و موفق بود که توانست چشم جهان را به خود خیره کند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: با توجه به دستاوردهای انقلاب باید به جایگاه انقلاب دقیق نگریست و تحلیل های درستی انجام داد تا پی به اهمیت این انقلاب برد چرا که نه تنها ایران اسلامی را بلکه جهان را تغییر داد.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار دااشت: انقلاب ایران نه تنها نقطه عطف تاریخ ایران است بلکه نقطه عطف تاریخ بشریت هم است.
فرماندار شهرستان ماهنشان در این مراسم به دستاوردهای بعد از انقلاب اشاره کرد و  گفت: بیش از 100 عنوان برنامه و 75 پروژه با اعتبار بالغ بر 18 میلیاردو 723 میلیون تومان در طول دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد.

اقامه نماز ظهر و عصر