جلسه ستاد هماهنگی بزرگداشت یوم ا... نهم دی با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و سایر اعضای ستاد در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام  زاهدی پور در جلسه ستاد برگزاری مراسم بزرگداشت نهم دی شهرستان ماهنشان با تبیین پیامدهای اجتماعی و سیاسی فتنه، اظهار داشت:استکبار از اسلام، قرآن و انقلاب اسلامی ایران به خاطر تحولاتی که در منطقه بر اثر مسلمانان می انجامد، می‌ترسد بنابراین به دنبال اسلام هراسی  و از بین بردن ارزش های انقلاب و اسلام است.
وی با بیان اینکه در صورت متحد شدن مسلمانان جهان و صادر شدن انقلاب اسلامی به دیگر کشورها  همه ابر قدرت‌ها به زانو در خواهند آمد، افزود: دشمنان نظام اسلام از این وحدت و صادر شدن انقلاب اسلامی به دیگر کشور ها واهمه داشته و هر آن به فکر ایجاد تفرقه و فتنه انگیزی هستند که در سال 88 هم با ظاهرسازی تقلب در انتخابات اصل نظام اسلامی و ارزش های انقلاب را نشانه رفتند.
امام جمعه ماهنشان گفت: واقعیت های اجتماعی و بررسی فکت آن نشان می دهد در جامعه جهانی ایران اسلامی نقطه عظیمت  بسیاری از حرکت ها و موفقیت های اجتماعی   است که نقطه عطف آن در تاریخ  ایران است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: فتنه88 در تقاطع راهبردی مشترک جریان بیگانه، ضد انقلاب و قدرت طلبان و نیروهای انحرافی و شبه‌سکولار داخلی پدید آمد که هیچ کدام از آنها از روند و پایداری انقلاب موافق نبوده و از ذخیره های فرهنگی و موازنه های که به نفع ایران  و به ضرر اینها راضی نبودند.
 وی با اشاره به این سؤال که چه زمانی فتنه فراموش خواهد شد، افزود: قرآن دستور ریشه کنی فتنه را می‌دهد، بنابر این نمی توان پایانی برای بزرگداشت نهم دی و برائت از فتنه گران قائل شد.
امام جمعه ماهنشان با تأکید بر اینکه  مردم بصیر ایران در روز 9 دی بار دیگر ولایتمداری خود را اثبات کردند، گفت: 
مردم در این واقعه به صورت خودجوش در برابر عاملان داخلی و خارجی که تلاش داشتند جریان انقلاب را دچار سستی کنند، یک تنه ایستادند و به میدان آمدند و با ولایت و رهبری تجدید پیمان کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار داشت: برخی از  افراد هم هنوز بر اثر بی بصیرتی، در موضع گیری علیه جریان فتنه و سران آن تردید دارند و  از پذیرش الزامات انقلاب سوم سر باز زده و حتی از فتنه و سران آن برائت نمی جویند.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد: روز چهارشنبه هشتم دی ماه امسال برنامه گرامیداشت حماسه نهم دی در سالن شهید آوینی ماهنشان و روز جمعه 10 دی امسال در محل برگزاری نمازجمعه در شهر دندی برگزار شود.