نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام والمسلمین زاهدی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ماهنشان ضمن سفارش به تقوای الهی اظهار داشت: آغاز ماه محرم، فرصتی است برای باز تعریف فرهنگ دینی به ویژه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است.
وی گفت: بالاترین پیام سید الشهدا (س) و عاشورا امر به معروف و نهی از منکر بود  و اگر قیام سید الشهدا عظمت دارد، نشانگر عظمت امر به معروف و نهی از منکر است و انتظار این است جلسات و مصوبات شورای فرهنگ عمومی شهرستان و ستاد امر به معروف و نهی از منکر جدی گرفته شود.
امام جمعه ماهنشان گفـت:  برخی آسیب‌های اجتماعی  در حال رشد است  و البته با انکار واقعیت‌های اجتماعی چیزی عوض نخواهد شد،برخی مهاجران به ویژه مهاجران موقت در تلاش برای تغییر چهره فرهنگی شهرستان هستند و انتظار این است که بسیج و نیروی انتظامی فعال‌تر باشند و  پدران و مادران هم فرزندان و عزیزان خود را دریابند.
زاهدی پور در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری اشاره کرد وگفت: رهبر انقلاب اسلامی در مراسم دانش آموختگان دانشگاه امام حسین (ع) با تأکید بر لزوم آمادگی‌های روزافزون «ایمانی و اعتقادی»، «علمی و فنی» و «سازمانی و انضباطی» نیروهای مسلح و انتقال تجربیات گران‌بهای دفاع مقدس به نیروهای جوان، تأکید و امروز ملت ایران به‌دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزش‌های والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه‌ی وسیعی از دشمنان مواجه است و نیروهای مسلح باید همواره آماده‌ی ایفای نقش خود در صورت نیاز باشند.
وی همچنین به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس اشاره کرد وگفت: رزمایش  الی بیت المقدس نشان دهنده اقتدار نظام اسلامی است، بر اساس چارچوب سیاسی ولایی، آمادگی دفاعی و نظامی باید به گونه‌ای باشد که در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد کند. دشمن اگر نترسد، می‌ترساند و آسیب هم می‌زند.
خطیب جمعه ماهنشان گفت: امام راحل با تعریف بسیج و طراحی الگوی دفاعی بی‌بدیل همه معادلات نظامی و سیاسی دشمنان را باطل کرد به گونه‌ای که برخی دوستان هم باور نداشتند که با دست خالی بتوان این چنین حماسه بزرگ تاریخی را آفرید.
زاهدی پور همچنین با تبریک آغاز هفته نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: حقیقتا امنیت یک نعمت بزرگ و هدیه ای است بزرگ که خداوند در شأن انسان‌های بزرگ و با ایمان معرفی می‌کند  و البته بالاترین امنیت اخلاقی و معنوی است که می‌تواند تمام حوزه‌های امنیت را پوشش دهد.
وی همچنین با اشاره به روز روستاو عشائر گفت: روستائیان تولید کننده هستند و خداوند تولید کنندگان را دوست دارد به همان اندازه که انسان های سربار را دوست ندارد،
روستائیان به این مسیر خود ادامه دهند و مسئولان هم مشکلات سر راه را کاهش دهند.
امام جمعه ماهنشان گفت: پیشنهادات و انتقاداتی که در نماز جمعه‌ها صورت می‌گیرد، بسیار سازنده و از روی دلسوزی است و بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون این راهنمایی‌ها و انتقادات است، تجربه تاریخی به ویژه دو سال آخر دولت دهم نشان داد که نهاد امامت جمعه به هیچ جناحی وابسته نبوده و دغدغه‌ای جز اسلام، انقلاب و آرمان‌های امام و رهبری ندارد.