جلسه هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت شهرستان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در جلسه هماهنگی برنامه های دهه ولایت و امامت شهرستان ماهنشان به موضوع ترویج فرهنگ ولایی و اهمیت توجه بیش از پیش به این مقوله  پرداخت و اظهارکرد: هدف از تشکیل چنین جلساتی ایجاد حرکت های پویا  در راستای تبیین فرهنگ ولایت و جایگاه ولایت است  چرا که در هر کجا مسلمانان از جایگاه ولایت و امامت غافل شدند، شکست خوردند.
وی به دغدغه های مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و افزود: یکی از دغدغه های رهبر انقلاب  ، ضرورت توجه بیشتر به بحث فرهنگ ولایت و امامت و انتشار آموزه های این فرهنگ غنی در بین احاد مردم است.امام جمعه شهرستان ماهنشان گفت: یکی از وظایف و اقدامات اولیه مسئولین و مردم اهتمام ورزیدن به تربیت اسلامی و قرآنی فرزندان خود است .
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: مشارکت و حضور مسئولان و ادارات و نهاد ها در برنامه های فرهنگی ضامن پیشرفت های همه جانبه  خواهد بود.
وی افزود: عید غدیر، عید ولایت و رهبری و مبین جایگاه ولایت است که باید از آن درس‌های فراوانی گرفت و دستگاه های فرهنگی  و مسئولان باید نسبت به تولید محتوای فاخر با هدف ترویج سیره اهل بیت(ع) و ریشه های وجودی و ذاتی امامت، اهتمام ویژه ای داشته باشند.