جلسه هماهنگی برنامه های دهه کرامت و جشن سایه خورشید در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان برگزار شد.
امام جمعه شهرستان ماهنشان در این جلسه ضمن گرامیداشت ایام دهه کرامت گفت: شهرستان ماهنشان روز چهارشنبه مورخ 20مردادماه سال جاری در ایام دهه کرامت میزبان پرچم متبرک به حرم و ضریح حضرت امام رضا ع است که باید تمام تهمیدات لازم، امنیت و برگزاری مراسم آبرومند جهت استقبال از این پرچم انجام شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: استقبال از پرچم مقدس حرم ملکوتی امام رضا ع در ماهنشان روز چهارشنبه 20 مرداد ساعت 5 بعد از ظهر از سه راهی روستای سریک و استقبال روستائیان از روستای قره گل ساعت سه بعد از ظهر خواهد بود.
وی افزود: طبق برنامه پرچم متبرک به حرم و ضریح حضرت امام رضا علیه السلام  حدود ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 20 مرداد ماه وارد بخش انگوران خواهد شد و بعد از استقبال مردم روستاهای از مسیر سه راه ماهنشان تا دندی، مراسم اصلی در شهر دندی برگزار خواهد شد و ساعت 12:30 این مراسم در شهر دندی به پایان می رسد.
حجت الاسلام سید عمران  حسینی نسب  امام جمع شهر دندی نیز در این جلسه به برکات حضور حضرت امام  رضا علیه السلام  در ایران اشاره کرد و گسترش تشیع در ایران، ایجاد زیارتگاه ها و سیره  امام رضا علیه السلام را از برکات امام هشتم در ایران عنوان کرد.
وی حضور پرچم متبرک امام رضا علیه السلام  در شهر های ماهنشان و دندی را یکی دیگر از برکات امام رضا علیه السلام در ایران دانست و گفت: انشالله با برنامه ریزی و هماهنگی شاهد استقبال پرشور مردم از پرچم خواهیم بود و برکات آن شامل منطقه خواهد شد.
حجت الاسلام حسینی نسب اظهار کرد: تعظیم پرچم متبرکه به مرقد امامان  معصوم تعظیم شعائر الهی  و نشانه محبت به اهل بیت عصمت و طهارت است.