مراسم سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان ماهنشان با آیت ا... دولابی نماینده  مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری حضور، حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان، و مسئولین ادارات و اقشار مردم شهر ماهنشان در مسجد ولیعصر (عج) ماهنشان برگزار شد. آیت ا... دولابی  با حضور در ماهنشان ضمن تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا در مزار شهدای این شهر و مراسم شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهارکرد: استقلال شیعه مرهون دو چیز است و امروزه به عنوان برترین مسلمانان شناخته می شوند.
وی افزود: امروز شیعه مایه افتخار است و همین هویت و استقلال شیعه راحت به دست نیامده چه بسا در این راه خونها ریخته شده و جانفشانیهایی در راه قرآن و اسلام شده است.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت:  شیعه مفتخر است که با جهاد قلمی و فرهنگی خود، تفکر اسلام ناب محمدی را که در تعالیم اهل بیت (علیهم‌السلام) ـ همتای قرآن ـ متجلی است، به جهانیان معرفی کرده است.
حجت الاسلام دولابی تأکید کرد: عزت و اقتدار شیعیان با ایستادگی، جهاد فرهنگی ، جانفشانی های امامان معصوم ،دانشمندان شیعه و مسلمانان شیعه به دست آمده مبادا از ترس تحریم و دشمنی استکبار به هر نحوی این عزت را به ذلت بدهید.
وی با بررسی تحلیلی از زندگانی امام صادق (ع) افزود: آن امام بزرگوار در سخت ترین دوران با تشکیل حوزه بزرگ علمی دینی خدمات بسیار بزرگی را به جهان اسلام و تشیع کرد و در همه ی زمینه ها شاگردان برجسته ای را تحویل جامعه داد.
نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری گفت: امام‌ صادق‌ (ع‌ ) که‌ همواره‌ مبارزی‌ نستوه‌ و خستگی‌ناپذیر و انقلابیی‌ بنیادی‌ در میدان‌ فکر و عمل‌ بوده‌، کاری‌ که‌ امام‌ حسین‌ (ع) به‌ صورت‌ قیام‌ خونین‌ انجام‌ داد، وی‌ قیام‌ خود را در لباس‌ تدریس‌ و تاسیس‌ مکتب‌ و انسان‌ سازی‌ انجام‌ داد و جهادی‌ راستین‌ کرد.


*استقبال مردم و مسئولین در ورودی میدان شهر ماهنشان از نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری

450w

  • تجدید میثاق با شهدای مرکز شهر ماهنشان
  • 451w

*شرکت در مراسم عزاداری و سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد ولی عصر(عج)

453w

45w

 

455w

456w

459w

*بازدید از روند ساخت مزار شهدای گمنام

461w