نماز جمعه این هفته شهرستان ماهنشان به امامت حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام  و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به 11 تیر 25 رمضان‏المبارک‏ روز جهانی قدس،اظهار کرد: اشغال فلسطین، مقدمه اشغال اشغال دیگر سرزمین‌های اسلامی و سلطه بر جهان اسلام و ایجاد خاورمیانه بدون اسلام ناب محمدی (ص) است.
وی افزود: رژیم جعلی و جامعه موزاییکی بی‌هویت اسرائیلی و صهیونیستی تهدیدی برای موجودیت بشریت و به ویژه جوامع اسلامی است.
خطیب جمعه ماهنشان با اشاره به شهادت آیت‏الله صدوقی «چهارمین شهید محراب» توسط منافقین گفت: این شهید بزرگوار به تعبیر امام راحل فقیهی متعهد بود که بصیرت و زمان‌شناسی منحصر به فرد، او را در مسیر ولایت‌پذیری حقیقی قرار داد.
حجت الاسلام زاهدی پور با اشاره به 12 تیر 26 رمضان‏المبارک‏ حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافری ایرباس ایران در خلیج فارس و شهادت 298 سرنشین آن و روز افشای حقوق بشر آمریکایی‏، اظهار کرد: شهادت 17 هزار نفر انسان بی‏گناه در اثر اقدامات تروریستی، شهادت بیش از 200 هزار نفر و مجروحیت بیش از 700 هزار نفر در جریان جنگ تحمیلی هشت ساله، شهادت بیش از 13 هزار نفر و مجروحیت بیش از 100 هزار نفر در اثر کاربرد سلاح‏های شیمیایی، شهادت بیش از 4 هزار نفر از ماموران نیروی انتظامی و مرزی در راه مبارزه با مواد مخدر و نقض گسترده حقوق ملت ایران در اثر تحریم‏های ظالمانه و غیرقانونی، نشان از ژست دروغین حقوق بشری دولت آمریکا در قبال ملت ایران دارد.
وی افزود: نکته مهمی که نباید از آن غافل شد، این است که این اقدامات یا با مداخله و حمایت مستقیم یا غیرمستقیم مدعیان دروغین حقوق بشر به ‏ویژه آمریکا صورت گرفته‏اند.
خطیب جمعه ماهنشان تصریح کرد: به جرأت می‌توان گفت که هر یک از این جنایت‌ها، تاریخ ننگین و شرم‌آور آمریکا و امپریالیست جهانی است.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهار کرد: تأسف بارتر و شرم ‌آورترین اقدام برخی نفوذی‌های داخلی در تطهیر چهره آمریکا بعد از برجام است.
وی با اشاره به روز بزرگداشت علامه امینی افزود: اعتقاد و التزام به ولایت، عامل عزت و سربلندی است که علامه امینی با زمان‌شناسی و تحمل رنج‌های فراوان از این عقیده دفاع کرد، کتاب گرانسنگ و بی بدیل الغدیر سندی منحصر به فرد برای اصیل بودن اعتقاد به امامت و ولایت است.


024791049