تودیع و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پورامام جمعه شهرستان و مسئولین ادارات برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان ضمن تسلیت سالروز رحلت حضرت خدیجه (س) با اشاره به تبلیغ و ترویج دین، اظهارکرد: قبل از اینکه دین ترویج پیدا کند مهمتر از آن داشتن دغدغه  ترویج و احیای  دین مبین اسلام است بنابراین اگر دغدغه باشد انگیزه برای حرکت هم پیدا می شود.
وی با بیان اینکه در جامعه ما هنوز به آن صورت و باید و شاید دین به عنوان متن زندگی تلقی نمی شود، افزود: دین به عنوان حاشیه در متن زندگی ها قرار دارد بنابراین، مسئولین باید در راستای ترویج و تبلیغ دین مبین اسلام گام های اساسی بردارند .
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه اسلام و دین براحتی به اینجا نرسیده است، گفت: پیغمبران و ائمه معصومین اسلام را به دست ما رسیدند و برای اینکه دین اسلام و انقلاب اسلامی به این مرحله برسد علمای زیادی در این راه زحمات و ایثارگری های فراوانی کشیدند .
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اینکه دین مظلوم است اظهارکرد: فرهنگ دینی هنوز در جامعه ما مظلوم است چرا که هنوز هستند کسانی که می خواهند در راستای ترویج دین فعالیت کنند حمایت نمی شوند اما برای کنسرت ها و موسیقی ها هزینه های گزافی پرداخت می شود، بنابراین این یعنی اینکه هنوز انقلاب اسلامی را به آن معنای واقعی درک نکردیم.
وی افزود: برخی ها هنوز انقلاب را درک نکردند و متوجه نیستند که فرهنگ دینی یعنی چی؟ انقلاب اسلامی از ما چی می خواهد؟ بنابراین فرهنگ دینی مظلوم است و مقام معظم رهبری هم اخیرا در مورد ول انگاری فرهنگ فرمودند که در خصوص دین است.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با بیان اینکه منطقه ماهنشان یک منطقه دینی و متدین است، گفت: در هر صورت با تلاش مردم و همه فعالان فرهنگی و علما  نباید اجازه دارد تا دغدغه مردم  نسبت به دین کاهش یابد و نباید زمینه دینی آنان کمرنگ شود.
حجت الاسلام زاهدی پور اظهارکرد: اولویت برنامه ها بجز ساختار اداری در حد و توانی که قانون اجازه میدهد برنامه های فرهنگی و دینی شهرستان را در نظر بگیرید .
گفتنی است : مراسم تودیع و معارفه مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستان در دفتر امام جمعه ماهنشان برگزارشد که در این برنامه از زحمات حجت الاسلام حسین خسروی تجلیل و حجت الاسلام روح اله رحمانی به عنوان سرپرست اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ماهنشان معرفی شد.