جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور  امام جمعه شهرستان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان ماهنشان در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر، اظهارکرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه مهم است، چرا که خداوند متعال خود را عامر به معروف و نهی از منکر معرفی می کند «ان الله یأمرو بالعدل و الاحسان…» بنابراین خداوند به خوبی ها امر می کند و فرق بسیاری با در خواست و هدایت دارد، چرا که اگر امر نبود عذاب نبود و اگر این امر اجرا شود و عملی باشد بهشت و رضوان پاداش آن خواهد بود.
وی با بیان اینکه باید شاخص‌های امر به معروف ارتقا یابد و نباید بگذاریم بعضی از شاخص‌ها به فراوانی برسد که باید حذف شوند، افزود: بی‌توجهی به این فریضه الهی هزینه‌های بسیاری را بر نظام و انقلاب وارد می‎کند.
امام جمعه ماهنشان گفت: اجرای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر نه تنها یک قانون اجتماعی بلکه یک قانون الهی است که دین مبین بر آن تاکید بسیار ویژه‌ای دارد.
حجت الاسلام زاهدی پور با بیان اجرای تذکر لسانی هر چند گاهی در سطح ماهنشان و لازمه اجرای امر به معروف و نهی از منکر بسترسازی است،اظهارکرد: برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر تعدادی از بسیجیان بازوبند متذکر لسانی ببندد و در سطح خیابان با دیدن مواردی تذکر دهد که اگر امر به معروف ترک شود دگرگونی ارزش‌ها اتفاق می‌افتد.