مراسم جشن انقلاب به مناسبت دهه مبارکه فجر در روستای پری شهرستان ماهنشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان و مسئولین ادارات و اقشار مردم برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور امام جمعه شهرستان در جشن انقلاب روستای پری با اشاره به خرابی ها و خفت های نظام شاهنشاهی و پهلوی، اظهارکرد: مهم ترین و اصلی ترین مزیت حکومت اسلامی نسبت به حکومت شاهنشاهی نوع مشروعیت حکومت است که در اولی مبتنی بر مشروعیت الهی است .
وی افزود: رژیم پهلوی، با همکاری کشور‌های استعماری در طول حاکمیت خود نه تنها ایران را یک کشور عقب مانده نگه ‌داشت، بلکه با غارت مشترک منابع و در آمد‌های نفتی و سرمایه‌گذاری مشترک در صنایع بی‌مصرف مونتاژی از سهم درآمد‌های نفتی، زیربناهای اقتصادی ایران را نابود کرد و همان کارخانه‌های مونتاژ وارداتی را چندین بار به مردم مظلوم ایران فروخته و سرمایه را از کشور خارج کردند و باز مجددا برای تأسیس همان کارخانه از ملت ایران بهای آن را گرفتند.
امام جمعه ماهنشان خاطرنشان کرد: نظام‌های پادشاهی و شاهنشاهی قرن‌ها بر مردم براساس استبداد و تحقیر حکومت می‌کردند و موجب عقب ماندگی ایران بودند، ملت ایران از ظلم و ستم به ستوه آمدند و به رهبری امام خمینی (ره) خواستار  برکناری شاه شدند و  حکومت عدل اسلامی را جایگزین  نظام فاسد شاهنشاهی کردند و با انقلاب اسلامی پیروزی را از آن خود کردند.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: وقوع انقلاب اسلامی باعث شد که جوانان و روشنفکران کشور اجازه پیدا کنند تا در مسائل مختلف اظهار نظر نموده و عمده‌ترین مسائل را که پیش از آن حتی اجازه صحبت درباره آن‌ها داده نمی‌شد، مورد کنکاش و بررسی قرار دهند .
وی با اشاره به  رشادت ها و زحمات اقشار مختلف ایران اسلامی اظهارکرد: ملت ایران زحمات زیادی کشیدند تا به این وضع جایگاه کنونی برسند، جوانان و نوجوانانی پرپر شدند تا این انقلاب به ثمر برسد،  استکبار از همان ابتدای پیروزی انقلاب دشمنی های خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران آغازکردند، اما ملت در برابر تمام آنها با شجاعت ایستادگی کرد و اجازه نفوذ نداد.
امام جمعه شهر ماهنشان با اشاره به مشارکت و حضور مردم در عرصه های مختلف جامعه و نقش آنان در پیروزی انقلاب و انتخابات پیش رو، افزود:  مردم ایران پس از انقلاب، همه نهادهای سیاسی را به طور مستقیم تعیین می کنند و شرکت آزادانه مردم در انتخابات و میزان مشارکت آنان بیانگر اهمیت و جایگاه این مسئله در نظام جمهوری اسلامی و شناسایی نقش مردم به صورت سرچشمه قدرت است.
حجت الاسلام زاهدی پور گفت: دشمنان نظام از همین قدرت ایران اسلامی واهمه دارد و همیشه با ایجاد و طراحی های جدید می خواهد این قدرت و اتحاد را از بین ببرد و از دل مردم به نظام جمهوری اسلامی ضربه وارد کند که می طلبد ملت با بصیرت ایران مثل همیشه آگاه به مسائل و حیله های دشمنان باشند تا فریب آنان را نخورند.

 

 اقامه نماز در روستای پری